Aviseringar
Rensa alla

[rolleyes]


Ämnesstartare

De kan ju se vem det är som har ringt och varifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hann den som ringde säga vad det gällde då? Alltså mer hur situationen såg ut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

lolk.

Har jag inte [confused]

Bluff:

Hann den som ringde säga vad det gällde då? Alltså mer hur situationen såg ut...

Ja typ misshandel. Eller jag vet inte riktigt. Men letar de hela natten eller? Jag menar det har gått 6 timmar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ja typ misshandel. Eller jag vet inte riktigt. Men letar de hela natten eller? Jag menar det har gått 6 timmar...

Nä, det tror jag inte. Hann den/du kopplas vidare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Nä, det tror jag inte. Hann den/du kopplas vidare?

Jag tror inte det.


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Jag tror inte det.

Alltså har ni ens pratat med någon? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Jag tror inte det.

Då är det nog lugnt. Eller olugnt, om du vill att de ska leta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Alltså har ni ens pratat med någon?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Då är det nog lugnt. Eller olugnt, om du vill att de ska leta.

Okej, men brukar de bara lägga ner det sådär? Jag menar ngn kan ju ligga död nu, typ om ngn tog telefonen och samtalet avbröts 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Okej, men brukar de bara lägga ner det sådär? Jag menar ngn kan ju ligga död nu, typ om ngn tog telefonen och samtalet avbröts 😛

Det beror nog väldigt mycket på vad du/DEN hann säga innan det bröts. Jusst otydlighet kommer nog inte sådär väldans långt, tyvärr.

Jag stammade mig igenom ett samtal en gång, kopplades vidare, och det bröts. Exakt ingenting hände.


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Har jag inte [confused]

Jävligt specifik information annars, känns lite som P12orna som brukar komma in och göra "Alltså min kompis har en penis som är 5 cm stor är det normalt?"-trådar. Så om det inte är du så är det väl din polare eller någon du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera