Aviseringar
Rensa alla

Rollspelsdagboken


Ämnesstartare

Chickfactor:

elakt sagt;c

sexigt med nördar ju[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska varva Final Fantasy VII igen [love] får euforikänslor bara av se cloud hoppa av tåget vid makoreaktorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moahahaha makoreaktorn är sprängd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar skarpt på att lira igenom Grim Fandango igen. VET att det klassas som äventyr, men det struntar jag i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ska varva Final Fantasy VII igen

Jag skämms lite för att aldrig ha klarat det, jag köpte det begagnat och det var trasigt men man märkte inte att det var trasigt för en man gick på en date med Aeris och det är typ 25h in i spelet [mad]

Kanske skaffar ett ps3 nån dag och köper det därifrån, har för mig att det går att ladda ner via PSN nu [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

g skämms lite för att aldrig ha klarat det, jag köpte det begagnat och det var trasigt men man märkte inte att det var trasigt för en man gick på en date med Aeris och det är typ 25h in i spelet [mad]

hehe har klarat det två gångar men bara emerald weapon en gång och ruby noll.

det är därför jag omlirar det för att dräpa rubydjävulen:@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

hehe har klarat det två gångar men bara emerald weapon en gång och ruby noll.

det är därför jag omlirar det för att dräpa rubydjävulen:@

nuubit :$

Jag har dock bara klarat det en gång. Fast då hade jag ruby. Tror det var 120 timmar speltid om jag minns rätt : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

nuubit :$

råkade växla in mitt kor mot master summongrejs och sen fattade jag inte hur jag skulle göra när jag inte kunde använda typ dubbelkor och sånt;cccc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Funderar skarpt på att lira igenom Grim Fandango igen. VET att det klassas som äventyr, men det struntar jag i

stod i alla koola speltidningar när jag var liten;c

har aldrig lirat dock:E:E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

råkade växla in mitt kor mot master summongrejs och sen fattade jag inte hur jag skulle göra när jag inte kunde använda typ dubbelkor och sånt;cccc

ahw[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ahw[sad]

f1 onajsigt;ss

gillar barret bästa spelnegern efter han där nattsnubben i mcdonaldsland:e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har grindat lite job levels till min theif på FF3 så att jag ska kunna sno Gungnir av Odin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Sitter och väntar på ett Ships of EVE 3 lotteriets vinnare ska dras. "Spelar" alltså EVE Online.

Vann inget på SOE2 =/

Jag har och ska rollspela som tüsk führer och ta över världen i Hearts of Iron III [smile]
Dold text: Fast det är ju inget RPG [blush]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Vann inget på SOE2 =/

Inte jag heller.

KamikazeTomten:

Jag har och ska rollspela som tüsk führer och ta över världen i Hearts of Iron III [smile]

Akta dig för WarSwitzerland, Finland och Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelade Arcanum Ultima innan idag, är cool. [crazy]


   
SvaraCitera