Aviseringar
Rensa alla

Rollspelskonst


Ämnesstartare

Jag har påbörjat en teckning av mutant-världen - en rubbit. Jag tycker det är roligt att teckna rollspelskaraktärer, men frågan är om det kanske inte vore bättre att ha ritplatta. Eller funkar detta? Har gjort med muspekaren bara.

ÄNDRAT 2008-10-03 14:21
Lägger till en annan bild, också från mutantvärlden. Är detta något att arbeta på? Det var länge sedan jag ritade, så jag tycker inte det blir speciellt bra, men det kanske kan blir bättre? Potential?

(Figurerna är bara ditritade för att de skall vara där. Har inte arbetat på dem än)

ÄNDRAT 2008-10-03 14:21

rubbit.jpg

fornfynd.jpg


   
Citera

Anar lite bullfitta. Såg väl bra ut annars.


   
SvaraCitera

Eller cameltoe kanske man kallar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Anar lite bullfitta. Såg väl bra ut annars.

Nah, det är en boy-rubbit =p Och det är veck i tyget/skuggor [no-no]


   
SvaraCitera

Rubbit [bigsmile]


   
SvaraCitera

Finns riktigt billiga ritplattor, det skulle nog göra det roligare och finare.


   
SvaraCitera

misfits:

men frågan är om det kanske inte vore bättre att ha ritplatta. Eller funkar detta? Har gjort med muspekaren bara.

Det går mycket mycket bättre med ritplatta när man väl vant sig vid det. Här är den billigaste plattan jag kunde hitta och den funkar utmärkt (har testat den själv):

http://www.dustinhome.se/pd_5010116274.aspx?csref=Prisjamforelse_Pricerunner_545...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Det går mycket mycket bättre med ritplatta när man väl vant sig vid det. Här är den billigaste plattan jag kunde hitta och den funkar utmärkt (har testat den själv):

Ok, tack! Får bli när jag har råd. Är ju fattig student :0 Och kamera är nog mer prioriterat just nu =/


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera