Aviseringar
Rensa alla

Romantisk? Ja tack


Ämnesstartare

Snälla, hur får man sin pojkvän att bli lite mer romantisk?
Ge mig ditt bästa tips! Är din kille/tjej romantisk?
[love]


   
Citera

antingen tvingar du honom eller så inser du att han inte är romantiskt lagd


   
SvaraCitera

tyck om din kille för den han är istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar honom av hela mitt hjärta, han är jättefin som han är. men ibland i mysiga stunder vill man ha lite romantisk atmosfär.. går det att locka fram?[smile]


   
SvaraCitera

kan inte du göra romantiska saker för honom då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan inte du göra romantiska saker för honom då?

Klart jag gör det [smile] jag börjar undra om han bara inte är så bra på dehär med förhållanden, jag är ändå hans första tjej. Jag kanske bara ska acceptera att han inte är Romeo [crazy]


   
SvaraCitera

Katurna:

jag börjar undra om han bara inte är så bra på dehär med förhållanden, jag är ändå hans första tjej. Jag kanske bara ska acceptera att han inte är Romeo

jaaa, men har du sagt till honom att du skulle uppskatta att han var lite mer romantisk emellanåt? [smile] om han då säger att det inte är hans grej är det ju bara att acceptera


   
SvaraCitera

Bara han inte skapar en tråd här sen om hur han ska vara mer romantisk. [zzz]


   
SvaraCitera

varför skulle man vilja det:S


   
SvaraCitera

gå fram till honom och visa fittan, sen säger du: "vill du ha mer av den här så får du fan ta och köpa blommor och choklad till mej, minst en gång i veckan, hora"[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

vill du ha mer av den här så får du fan ta och köpa blommor och choklad till mej, minst en gång i veckan, hora

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera

avhållsamhet från sex och onani gynnar relationer vääldigt mycket.
döda allt som har med ytlighet och tillfällig njutning att göra så ska du se att hela livet blir mycket mer rikare på kärlek och väbefinnande.

lycka till [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

''Women need to feel loved to have sex. Men need to have sex to feel loved''

Kanske där som är skillnaden.


   
SvaraCitera

Vad definierar du som romantiskt, kanske man ska fråga?

För mig är det mest romantiska allt vi gör helt avslappnat och skämtsamt. En kram på morgonen när man är sömnig och varm, pizzabuffé, få varandra att skratta osv. Det finns en hel del mer jag kan ta upp, men jag stannar här. Löjliga parvanor sammanfattar det mesta. ;P

Uppklädd middag, rosor och massage är inte min idé om vad som är romantiskt och om min pojk skulle försöka sig på något sådant skulle jag antagligen skratta och undra om han skämtar, för det är så inte han och det är ju honom jag älskar.

Mitt råd är att låt er hitta era gemensamma romantiska intressen ihop.


   
SvaraCitera

Det är nog svårt att påtvinga genuin romantik.

Antingen är man romantisk ([love]) eller så är man det inte.


   
SvaraCitera