Aviseringar
Rensa alla

Romantisk men samtidigt liksom plaskvåt


Ämnesstartare

Varför är det inte ok att vara en riktigt bra, trogen och romantisk tjej men samtidigt kunna snaska kotte och slyna sig??? "Knulla?" får liksom inte frågas av tjejer om de också vill och är romantik. Nu talar jag om man vill ha seriöst. Ska man va en tråkig vaniljis för att få lite romantiq??? Förstår ni mina tankar?? Och ja rubriken är sådär så ni blir intresserade av att klicka in. Jag har diskuterat detta IRL med tjejvänner så detta STÄMMER.


   
Citera
Ämnesstartare

jag förstår exakt vad du menar. Det här kan göra mig ruskigt jävla pissförbannad!!! Fyfan vad arg jag blir av att tänka på skiten.

Men jag går emot det hårt som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och ja jag har blivit feminist =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är nog både och[tard] är inte d ok? eller va


   
SvaraCitera

vaaaa ja e plaske vått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saknar kommentar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

vaaaa ja e plaske vått

Hahahaha, så jäääävla soft ord plaska o drungna i fett safte ba...ta sej en swim


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast tycker inte att man är feminist pga av att man inte tycker att detta är ok. För jag är fan i helvete feminist!!!


   
SvaraCitera
Paseo

fast det är väl inte att slyna sig att vara en kåtbock väl.
fytusan som jag pratar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är inte d ok? eller va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo enligt folk så är det ju så.


   
SvaraCitera
Paseo

är det? I så fall är dagens samhälle ännu mer vrickat än jag trodde.
kollade på glamour idag, där sa en av gubbarna att vi behöver få utlopp för våra djuriska behov. Lät lite tossigt men mycket sant. Man är ingen hora för det.


   
SvaraCitera

Angelize:

Hahahaha, så jäääävla soft ord plaska o drungna i fett safte ba...ta sej en swim

drungna i fett safte [love] de vill ja fan orsaka någon gång. döda en karl med mina FITTSAFTER.


   
SvaraCitera

jag förstår inte frågan.
vad är inte okej?
vaaaa?

Zapzap:

För jag är fan i helvete feminist!!!

hurra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skuld:

hurra!

Menade att jag fan i helvete inte är feminist


   
SvaraCitera