Aviseringar
Rensa alla

Ron Paul som ny amerikansk president!


Om jag hoppas på någon av alla republikanska kandidater så är det just Ron Paul.

Alla andra är av något annat jävla material och deras verklighetsförankring ligger långt ifrån människors vardag - som till exempel Michele Bachmann, vars idioti ter sig inte veta några gränser när "Gud" har satt prägel på allt hon gjort i sitt liv. Stackars människa.


   
SvaraCitera

Ja


   
SvaraCitera

Var lite positiv till honom först, men det spelar ju ingen roll vem de röstar fram. Köpta marionetter allihopa.


   
SvaraCitera

Det enda jag gillar är utrikespolitiken och haschidéerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är helt klart en av de intressantaste kandidaterna på länge, främst då han vill minska statens inflytande markant. Bland hans mest intressanta tankar finns följande

Det ska inte vara amerikanska statens uppgift att bestämma vilka länder som behöver "militär hjälp", dvs alla amerikanska trupper ska dras tillbaka från omvärlden och endast finnas till för att försvara USA från en attack. Det ska inte heller vara statens uppgift att avgöra vilka substanser vuxna amerikanska medborgare väljer att stoppa i sig, något som istället ska skötas på en mer decentraliserad nivå. Staten ska heller inte lägga sig i vilka medborgarna vill handla med, oavsett om handelspartnern råkar bo i ett land vars regering inte har samma åsikter som USA, dvs inga handelssanktioner mot bland annat Kuba och Iran.

Tror helt klart att Ron Paul kan få USA på rätt köl igen, något som de senaste presidenterna fatalt misslyckats med.


   
SvaraCitera

här får in några poänger faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska tillägga att jag gillar hans åsikter en tycker inte han är riktigt passande som president, han ser för gammal ut, lol. [y]


   
SvaraCitera

Image

Hur gammal är han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dr. Paul fyller 76 år idag, och det är bara att gratulera till att han fortfarande är så pigg och klok och att hans "moneybomb" just sprängt den första miljon-gränsen!

Hans popularitet tenderar att öka med tiden, trots att skit han får ta från alla status qou-republikaner. Det pardoxalt negativa är att hans argument och tal innehåller för mycket logos och är baserade på fakta. Inga patos, vilket de andra kandidaterna flitigt använder i sin kamp mot Dr. Paul och för att visa att de är de sanna patrioterna, vilket är brutalt ironiskt.

"I am Ron Paul, I'm a congressman from Texas serving in my 10th term, I am the champion of the constitution."

Jag önskar Ron Paul lycka till med den historiska förändring som förhoppnings sker under hans presidentskap och jag ser fram emot den lyckans dag när Ron Paul blir vald till president i Amerikas Förenta Stater!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dazed:

[blush]

länken funkar inte


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dazed:

nu då?

nej tyvärr :/


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nej tyvärr :/

va surt [crazy]


   
SvaraCitera