Aviseringar
Rensa alla

Ronaldo slutar!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

patrick bateman:

smartskaft?

VM -06...

patrick bateman:

ronaldinho var bara pengar, fester och brudar

Tycker inte det märks av på plan i alla fall. Det känns som att han spelar med glädje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är synd att han slutar men han borde lagt av för flera år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Gillar bara lirare som joxar med flaskan istället för bollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

VM -06...

prata inte om det där!!!!!!!!

antrax:

Tycker inte det märks av på plan i alla fall. Det känns som att han spelar med glädje.

hahaha hur många matcher såg du honom under hans tid i milan? gubben var ett vrak, han blev fet som fan och var bänkad mesta tiden. han var inte alls som han var i barca, han spelade helt utan glädje

ladysmurf:

Ja det är synd att han slutar men han borde lagt av för flera år

jo han borde nog lagt av efter den svåra skadan i milan men han förtjänar all respekt som kämpade så hårt för att komma tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

prata inte om det där!!!!!!!!

Hahaha [badgrin]

patrick bateman:

hahaha hur många matcher såg du honom under hans tid i milan? gubben var ett vrak, han blev fet som fan och var bänkad mesta tiden. han var inte alls som han var i barca, han spelade helt utan glädje

Har ärligt talat inte tittat så mycket på fotboll de senaste åren. Vet bara vad jag sett under VM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

en av världens allra största fotbollsspelare

Image

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo han borde nog lagt av efter den svåra skadan i milan men han förtjänar all respekt som kämpade så hårt för att komma tillbaka

Ja kan tänka mig att det måste vara jättesvårt att ta beslutet att lägga av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Hahaha

inte snällt [cry] jag grät som fan när det där hände [sad]

antrax:

Har ärligt talat inte tittat så mycket på fotboll de senaste åren. Vet bara vad jag sett under VM.

haha 2006 VM var han ju kass och 2010 fick han inte ens vara med. säger nog det mesta

ladysmurf:

Ja kan tänka mig att det måste vara jättesvårt att ta beslutet att lägga av.

jo fyfan det kan inte vara kul. såg hans presskonferans förut och han grina som en unge typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo fyfan det kan inte vara kul. såg hans presskonferans förut och han grina som en unge typ

Naww[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

inte snällt [cry] jag grät som fan när det där hände [sad]

Blev mest irriterad.
Vad fasen, hur arg han än blev så fattar han väl att det där bara skulle göra saken värre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd. En av de absolut största någonsin.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Naww

mm var uschigt [sad]

antrax:

Blev mest irriterad.
Vad fasen, hur arg han än blev så fattar han väl att det där bara skulle göra saken värre?

jo jag kan än idag inte fatta. i den största matchen man kan spela som fotbollsspelare och i hans sista match så gör man väl inget sånt eller? han kunde väl ha spelat de sista 10 minterna eller vad det var och vunnit matchen först och sen slått sönder honom. istället skämde han ut sig för gud vet hur många miljoner

fattar det fortfarande inte. zidane var anledningen till varför jag blev intresserad av fotboll och han var min största idol och sen gör han så. krossade seriöst mitt hjärta, mår dåligt av att tänka på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Synd. En av de absolut största någonsin.

mm [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var på tiden. Bättre att han slutar nu än att han skall förnedra sig själv ytterligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fattar det fortfarande inte. zidane var anledningen till varför jag blev intresserad av fotboll och han var min största idol och sen gör han så. krossade seriöst mitt hjärta, mår dåligt av att tänka på det

[sad]

Så dum. Förstår inte heller.


   
SvaraCitera