Aviseringar
Rensa alla

Rook-piercing


Ämnesstartare

Gjorde en rookpiercing idag. Nån mer som har som kan dela lite erfarenheter? Krånglade den mycket? Hur lång tid tog det att läka? Stöttes den ut? Osv osv.


   
Citera

vad är rook-piercing ?


   
SvaraCitera

vet vad det är sökter på google (A),
btw. det är väll som att ta hand om Industrial-piercing om du har en sånn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen industrial. En helix däremot. Jag tror inte det ska vara några problem att sköta den, undrar bara om nån annan haft problem som jag ska akta mig för 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde det hos en kass piercare och det gjorde ont som fan när han försökte pressa in smycket ca 5 gånger! >< Tog ganska lång tid att läka (kanske pga att det blev så misshandlat vid håltagningsprocessen) men nu är det inga problem med den. Tror jag gjorde den nån gång i somras och det tog la ett par månader för den att läka och jag började tro att den var infekterad eftersom att den gjorde ont och varade en del, men det löste sig. Det är la inte så stor chans att att den stöts ur..?


   
SvaraCitera

alltså. Borde inte din piercare vetat det?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

alltså. Borde inte din piercare vetat det?[rolleyes]

Jodå, jag har ju fått skötselråd och allt sånt där. Men är fortfarande lite nyfiken på andras erfarenheter


   
SvaraCitera

Jag tog hål på mig själv, rook också.
Det är sjukt snyggt men nu några dagar senare äre inte kul..
tog det i onsdags och ja, nu är det söndag. Hela brosket på örat är dubbelt så stort som det brukar vara och alldelens rött, jag tog ut piercingen och då kom det massa var. 🙁 det känns som att örat ska låssna.. 🙁 ÅÅÅÅÅ


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera