Aviseringar
Rensa alla

Rosa rum till 16-åring?



   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

tyckte om de bilder jag hittade med mönster och snygga detaljer.

girls-bedroom-pink-and-black.jpg


   
SvaraCitera

icia_:

Jag tänkte att om jag tröttnar på rosa så är det ju lätt att byta ut kuddarna och gardinerna och allt det där till en annan färg istället för att ställa sig och måla om hela rummet.

Jag har själv haft rosa tapeter (med hjärtan dessutom) och tyckte det var lite mysigt, i början när jag flyttade in i lägenheten tyckte jag det var lite wierd men det är uppfriskande. Att byta ut möbler och gardiner kommer nog bli dyrare än att måla en fondvägg.

Att ha en rosa fondvägg är inte direkt så väldigt konstigt så tror inte du tröttnar, sålänge man tar en normal nyans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Att byta ut möbler och gardiner kommer nog bli dyrare än att måla en fondvägg.

Tid är pengar.

ceka92:

Det zebrarummet var jättefint, typ så vill jag ha det, fast jag tror fortfarande inte att jag kör på rosa väggar.


   
SvaraCitera

Tycker rosa lätt blir rätt barnsligt, men det är din vägg så whatever typ


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Tycker rosa lätt blir rätt barnsligt,

mina tapeter var ju awesome :SSS


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

mina tapeter var ju awesome :SSS

..............


   
SvaraCitera
penja

tycker inte du ska bry dig om vad någon annan tycker, däremot kan jag hålla med om att du kanske tröttnar efter ett tag. men, inred med sånt du tycker är snyggt. det blir nog bra.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

..............

[cry] saknar dem 🙁


   
SvaraCitera

Läs: Rosa - den farliga färgen. Om du vill analysera varför du gillar rosa, hur du kommer uppfattas och vad rosa symboliserar. [blush] Tycker rosa rum kan vara snyggt, tycker definitivt du ska ha rosa om du gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns ju som en sådan där typiskt bra grej att trivas där man bor... men det är nog bara jag.


   
SvaraCitera