Aviseringar
Rensa alla

rottweiler


Ämnesstartare

Hejsan jag har en rottweiler tik som är snart tio veckor,
jag bara undrar ifall det är någon som vet svaret varför hon inte vill gå i koppel på vissa ställen går det hur bra som helst inga problem och andra där lägger hon sig bara och då ligger hon verkligen och jag orkar inte gå bära på flera kilo. men annars så lär hon sig allt på en gång, hon kan redan en massa saker, så hon är ju jätteduktigt förövrigt [smile] Och när vi har henne lös då går hon utan problem spelar ingen roll vart vi är, hon lyssnar och allt och är verkligen grymt duktigt.
sen ska hon leka med katterna hela tiden fast dom vill ju självklart inte leka med henne, hon menar inget illa men hon göra "illa" dom iaf, dom vågar inte vara på golvet riktigt och det så vi funderar på att ge bort våra katter men det känns så fel.........

[love]

DSC00102.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

moisen:

vi funderar på att ge bort våra katter

Doit, katter är hemska djur 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulli[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

, katter är hemska djur 😮

pfft. Bättre än hundar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

Doit, katter är hemska djur 😮

nu skriver du bara för att du har sett att jag har skrivit, alltså visst forumet är till för alla men du verkligen letar efter saker bara för att svara eller kommentera på något som jag har skrivit,


   
SvaraCitera

WOW, gullig ![bigsmile] lylos dig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moisen:

nu skriver du bara för att du har sett att jag har skrivit, alltså visst forumet är till för alla men du verkligen letar efter saker bara för att svara eller kommentera på något som jag har skrivit,

Emh nej :o? tycker inte om katter och har aldrig gjort det heller /=
ser jag något som nån skrivit som jag har något att säga om så skriver jag det no matter what[no-no] så tro inget.[zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

Emh nej :o? tycker inte om katter och har aldrig gjort det heller /=
ser jag något som nån skrivit som jag har något att säga om så skriver jag det no matter what[no-no] så tro inget.[zzz][zzz][zzz][zzz]

okej för det första så tror jag ingenting .
okej konstigt du har ju själv haft katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moisen:

okej konstigt du har ju själv haft katt.

Bara för det har bott en katt i mitt hem betyder det inte att jag tycker om fanskapet. har nämligen kanske några andra andra i familjen som tycker om katter och vill ha en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera