Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Hejsan jag ska börja med att känner mig som en ganska misslyckad person redan sen 8:an har jag skitit i skolan till och från och tramsat mig fram under gymnasie-tiden och valde givetis vis en kass linje som barn och fritid för att jag ville ha en "slapp linje" vet om att det inte går ändra på osv och jag vill verkligen inte byta linje eftersom att jag är inne på andra året.

Hur som helst även när det är som sämst kan det ju trots allt bara bli för tillfället är jag helt inne på att satsa på skolan tränning osv så jag undrar om det finns någon möjlighet till att läsa vidare på högskola eller något annnat för att få en något ljusare framtid kan tänka mig att läsa enkonomi eller något annat som man känna pengar på och inte känna sig som hej kom och hjälp mig! 🙂

Är oerhört tacksam för svar / En förvirrad ungman.


   
Citera
Ämnesstartare

lol var lite svårt att förstå, men ja det finns det väl [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så pass så med andra ord har jag fortfarande en chans här livet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

Så pass så med andra ord har jag fortfarande en chans här livet?

Yepp! Du kan läsa upp betyg när som helt i livet, sedan kan du söka i stort sätt vad som helst på högskolan.. Har du höga betyg så är det givetvis ett stort plus!

Även fast du inte pluggar så har du en chans, alla har en chans! Se på mig, har ej pluggat sedan grundskolan.. Om jag ens pluggade då.. Knappt!

Jag kommer bli rik som fan en vacker dag, thats it! [wink]


   
SvaraCitera

Antar att du har en hel del valbara kurser kvar att välja, gör det bästa utav dom och se till att du får behörighet till så mycket som möjligt på högskolan. Välj så mycket engelska och matte du kan till en början.


   
SvaraCitera

Horrorshow:

Antar att du har en hel del valbara kurser kvar att välja, gör det bästa utav dom och se till att du får behörighet till så mycket som möjligt på högskolan. Välj så mycket engelska och matte du kan till en början.

+börja göra högskoleprovet redan nu så att du hinner få ett så bra resultat som möjligt tills det är dags att söka.


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag kommer bli rik som fan en vacker dag, thats it!

vad ska du bli rik på?


   
SvaraCitera