Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

okej vi är ett litet gäng som ska ha skiva iår, och vi har redan betalat typ 800 spänn var till det här. Men jag har bråkat med de flesta i gruppen och vill inte längre vara med....hur gör jag då? kan jag kräva att få tillbaka pengarna eller hur blir det? kan jag hoppa av trots att vi skrivit ett kontrakt? snälla hjälp mig!! eller kan de säga att jag inte får penarna tillbaka?finns det några lagar kring skiv-kontrakt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har ni betalat för att få skivkontrakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte...asså jag har inte varit så inssatt i det här...men det är bara en tjej som skrivit sitt namn för oss alla. asså bara en som skrivit under kontraktet iallafall... vet inte vad det är vi har betalat för...betalar man för klubb,biljetter,och mäklarna eller hur är det?


   
SvaraCitera

hetingensjälv:

jag vet inte...asså jag har inte varit så inssatt i det här...men det är bara en tjej som skrivit sitt namn för oss alla. asså bara en som skrivit under kontraktet iallafall... vet inte vad det är vi har betalat för...betalar man för klubb,biljetter,och mäklarna eller hur är det?

Jag vet inte, jag saknar kontrakt, men jag tycker att det låter ganska halvskummt, hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Jag vet inte, jag saknar kontrakt, men jag tycker att det låter ganska halvskummt, hur gamla är ni?

vi är 18,19.


   
SvaraCitera

hetingensjälv:

vi är 18,19.

Ok, jag tycker att du bör kolla upp lite nogrannare vad det är som ni spendera pengar på och sen se om det finns möjlighet att få tillbaks pengar.


   
SvaraCitera

kräftskiva?


   
SvaraCitera

skyl sig själv


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera