Aviseringar
Rensa alla

Rubrik


Ämnesstartare

Lyckades äntligen gå och lägga mig, låg och tänkte på min gamla skola. Var en tjej som jag tyckte om som jag umgicks med lite men vi var båda ganska blyga så vi pratade inte så jätte mycket. Sen så slutade hon helt plötsligt och jag blev lite deppig.

Hursomhelst så kom jag ihåg vad hon hette (Vilket är konstigt eftersom jag är ganska dålig på att komma ihåg namn) med efternamn och allting. Så jag tog mig ur sängen och startade datorn och sökte på alla möjliga ställen. Hittar henne inte [sad]. Det var över 2 år sen jag gick i den skolan...

Hur som helst så fick jag ett sms av min lärare nyss där det stod att studiebesöket idag inte blir av så jag börjar senare än jag trodde (Hon sitter och smsar elever 2:30 i natten wtf?) Så det var ju ganska skönt men jag kommer ändå inte kunna gå och lägga mig igen nu på ett tag...

Ganska meningslös tråd men har inget vettigt för mig och ville skriva av mig.


   
Citera

Måndag - en dag i veckan.


   
SvaraCitera

Konstig lärare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Konstig lärare..

Verkligen, det var ju min mentor men hon är även lärare... Ändå konstigt.


   
SvaraCitera

när du fick sms av din lärare trodde jag att du skulle skriva att hon var den bruden eller nåt :S


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hittar henne inte [sad]. Det var över 2 år sen jag gick i den skolan...

Vad är det du är ute efter? Hennes adress och sånt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Vad är det du är ute efter? Hennes adress och sånt eller?

Tänkte att hon kanske hade Facebook eller något liknande, ville bara få kontakt med henne igen via msn eller något liknande.

McLuver:

när du fick sms av din lärare trodde jag att du skulle skriva att hon var den bruden eller nåt :S

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev ledsen när jag inte kunde hitta henne, var säker på att jag skulle kunna hitta henne eftersom hon har ett ganska ovanligt efternamn.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Tänkte att hon kanske hade Facebook eller något liknande, ville bara få kontakt med henne igen via msn eller något liknande.

Om du vet hennes mailadress så kan du prova att söka på den. En del har ställt in så att deras namn inte syns i sökresultaten.


   
SvaraCitera

Snabbt av ämne! [bigsmile]

Varför läser jag inte texten innan jag postar. O.o

Snabbt byte av ämne ska det stå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Om du vet hennes mailadress så kan du prova att söka på den. En del har ställt in så att deras namn inte syns i sökresultaten.

Nej det har jag inte, om jag skulle så hade jag inte haft något problem.


   
SvaraCitera