Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Tjena allihopa! Jag är en kille på nyss fyllda 16 bast, och jag har satt mig i en situation jag inte vet hur man ska tolka...

För ungefär en månad sen blev jag kär i en tjej som är ett år yngre än mig, och är bästa vän till en av mina bästa vänners tjej. Jag berättade detta för min vän,och det visade sig att denna tjej hade sagt att jag var gullig, och max ett par minuter efter denna nyhet fick jag ett sms av henne, och vi började skriva lite till varandra.

Hon skulle iväg på resa till Spanien och skulle vara där i en vecka , och vi hördes inte igen förän när hon kom hem. Vi möttes då alla fyra i en spänd stämning, och jag var sjukt stel under den eftermiddagen. Halvtaskigt "andra intryck" kan man säga. Men vi fortsatte snacka via sms, och det kändes som att detta skulle gå att fixa.

I torsdags, på skolavslutningen, var det klassfest, och vi fick i oss en del öl. När jag kollade igenom min mobil nästa dag såg jag med en mycket äcklig magkänsla att jag skickat ett sms till tjejen under kvällen. "Du är så sjukt söt" stod det. Illa till mods skrev jag ett nytt sms och förklarade läget, varpå jag fick svaret "lugnt du [wink]".

Vi har fortsatt skriva lite under helgen också, men någonting känns annorlunda jämfört med tidigare. Jag undrar helt enkelt, tror ni att jag sumpat chansen med den här tjejen, eller hur verkar det? Värt att nämna är kanske att det alltid varit jag som startat smsandet, förutom första gången. Ledsen om det är en lång historia till en dum fråga, men jag har ingen tidigare erfarenhet av tjejer alls :/

Tack till er som orkat läsa igenom hela texten xD


   
Citera

Skyll dig fucking själv när du bortförklarar ett gulligt sms. Du är korkad, hoppas hon dissar dig. FUCKING PUNKT på det!


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

xD

verkar vara lugnt 😛 fortsätta snacka så borde det gå bra 🙂

lärt dig din läxa nu: alkohol = dåligt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för den vänliga kommentaren...


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

tack för den vänliga kommentaren...

Rätt åt dig. Hon blev säkert jätteglad över ditt sms, och så kommer du med en fin bortförklaring.


   
SvaraCitera

Tula:

Rätt åt dig. Hon blev säkert jätteglad över ditt sms, och så kommer du med en fin bortförklaring

Haru fortfarande fingret i fläkten?
Give the kid a break, han har som sagt:

Fender_meddle94:

ingen tidigare erfarenhet av tjejer alls :/


   
SvaraCitera

royalflush:

Haru fortfarande fingret i fläkten?

Håret vare 🙁

royalflush:

Give the kid a break, han har som sagt: ingen tidigare erfarenhet av tjejer alls :/

Men förhoppningsvis en hjärna att tänka med :O


   
SvaraCitera

Tula:

Håret vare 🙁

Oj...[ops]

Tula:

Men förhoppningsvis en hjärna att tänka med :O

Man lär sig oftast utav sina misstag, låt detta vara en sådan gång[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för svaren hörni, visste inte riktigt hur nån skulle reagera om dom lite halvt random fick ett fylle sms mitt i natten...
En lite deppig sak är att hon i morgon åker på konfirmationsläger, och dagen efter att hon kommer hem ska vi till norge i två veckor, med ca 5 dagars resa sammanlagt. Inga möten under kommande månaden med andra ord :/


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

Inga möten under kommande månaden med andra ord :/

Fortsätt hålla kontakten via sms/telefonsamtal. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heh, får göra de [y]


   
SvaraCitera

haha, varför känns detta så sjukt deja vú?

dumt att bortförklara smset, sen måste jag säga att jag har en kille på mig nu.. och jag vet liksom inte om jag gillar honom som mer än kompis eller inte ännu. Och han är bara SÅ PÅ. Hela tiden; "vad gör du? (;<3" "vad ska du göra idag?(;<3" "ta det lungt ikväll, jag vill inte att det händer dig något <3" osv osv osv.
LÄMNA MIG IFRED LIKSOM.

oj förlåt att jag gick lite ot i din tråd men jag tror jag försöker säga att du inte ska vara så jävla på.. fast låt det inte rinna ut i sanden heller.. men ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för rådet - stenmjuk...? xD - ska tänka på det :'D
Vet själv att jag skulle skrivit på ett smidigare sätt till henne, men lullig som jag fortfarande var trodde jag att jag varit lite för hokus pokus poff på med smset på kvällen, så ville bara snabbt rädda nåt jag trodde jag höll på att förstöra :'P


   
SvaraCitera

hon kommer nog över det, har gjort samma fylletabbe men det fixar sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas det :/


   
SvaraCitera