Aviseringar
Rensa alla

Rubrik..In flames 12 december!!!


Ämnesstartare

Vilka här skall på In flames konserten då?[party]


   
Citera

Usch!!!


   
SvaraCitera

Funderar på det, men Sonata Arctica den 14:e December känns mer värt.


   
SvaraCitera

Inte jag.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

in flames är alltid bra live, har inte sett dem på länge nu så högst troligt att jag går![y]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

in flames är alltid bra live

pfft. inte efter typ.. 04-05


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

pfft. inte efter typ.. 04-05

Har iofs inte sett dem sen typ 06 men då var de bra, hoppas de inte spelar allt för mkt nya låtar dock[smile]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

Har iofs inte sett dem sen typ 06 men då var de bra, hoppas de inte spelar allt för mkt nya låtar dock[smile]

Mjo, 07 på arvika var de la fortfande okej. Såg dem dock på Peace and love i fjol, fyfan vad dåliga de var då. Idag hade jag nog inte gått dit om jag ens fick biljett gratis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Mjo, 07 på arvika var de la fortfande okej. Såg dem dock på Peace and love i fjol, fyfan vad dåliga de var då. Idag hade jag nog inte gått dit om jag ens fick biljett gratis. [smile]

Ahh that sucks, men men man åker ju för att festa lite i gbg med så det är win/win situation! Biljetterna var ju dock lite dyra, 400 spänn ueh! aja [party]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

Ahh that sucks, men men man åker ju för att festa lite i gbg med så det är win/win situation! Biljetterna var ju dock lite dyra, 400 spänn ueh! aja [party]

Ah, då kan det ju vara värt. 400 är ju typ standard.

Rammsteinbiljetter släpps på måndag, lite jävla fail att de inte spelar i götet bara. Men vi bilar upp/ner ändå :G


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ah, då kan det ju vara värt. 400 är ju typ standard.

Rammsteinbiljetter släpps på måndag, lite jävla fail att de inte spelar i götet bara. Men vi bilar upp/ner ändå :G

indeed!

Det hade varit ganska värt, inte för att jag är ett stort fan av rammstein direkt men de är ju världskända för sina live spelningar!


   
SvaraCitera

Woho:

Vilka här skall på In flames konserten då?

hela um ska


   
SvaraCitera

Hatar band som släpper nya album.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir tredje gången nu!
såg en spellista från denna turnen i typ vancover eller något.
Den sög.


   
SvaraCitera

Såg dom på annexet, det var väll "okej" på sin höjd. Höll på för länge, och mellansnacket var mest konstigt och jobbigt. Han snackade i typ 10 minuter om något tard som skrivit att de var dåliga på ett internetforum och då sa han att man ska ge dom konstruktiv kritik istället om man ska skriva elaka saker med om på internet sen så snackade han om att man inte ska vara arg för de ändrat sitt sound osv och höll på och snacka skitlänge iallafall... kewl gubbe.


   
SvaraCitera