Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...köpte just 3 flaskor coca cola


Ämnesstartare

1nie:

ne för jag äter mer onyttig mat än jag gjort tidigare

Fet mat betyder inte onyttig mat[no-no] Men ja, kombinerar man det som du gör med cola så har du uppenbarligen en önskan att bli tjock...

[love]


   
SvaraCitera

1nie:

ne för jag äter mer onyttig mat än jag gjort tidigare och när jag ser att jag börjar bli tjockare tänker jag att en person som håller på att bli tjockare måste äta onyttigare mat och mer efterrätter

Trevligt. Fortsätt, finare med kvinnor som har något på kroppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1nie:

och när jag ser att jag börjar bli tjockare tänker jag att en person som håller på att bli tjockare måste äta onyttigare mat och mer efterrätter

märklig logik, om man inte vill bli en stereotyp tjockis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1nie:

jag köpte just 3 flaskor coca cola 1,5 liter flaskor och ska dricka dom nu på en gång

Gott 🙂 Men onödigt. Räcker med en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Fortsätt, finare med kvinnor som har något på kroppen

Jag håller med, fast ändå inte. Kvinnor som har något på kroppen är oftast också missnöjda med sin kropp, vissa rent av besatta av det och pratar nästan aldrig om annat.

Dock borde flera tycka precis så, att det är finare med kvinnor som har något på kroppen. Då kanske tjejer som var mer än bara skinn o ben slapp känna press att behöva gå ner till att vara skinn o ben...

[love]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Jag håller med, fast ändå inte. Kvinnor som har något på kroppen är oftast också missnöjda med sin kropp, vissa rent av besatta av det och pratar nästan aldrig om annat.

men inte min böna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

men inte min böna!

Nej nej, inga böner nu, akta så inte SD-polisen kommer o tar dig för osvenskhet[no-no][no-no][no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv köpte jag ett flak Red Bull.. Har en dålig vana att dricka det när jaf är törstig. [sad] Kommer nog inte kunna somna inatt.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice


   
SvaraCitera

1nie:

jag köpte just 3 flaskor coca cola 1,5 liter flaskor och ska dricka dom nu på en gång

Heja,heja[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur sjönk den här tråden någonsin ned från förstasidan?


   
SvaraCitera