Aviseringar
Rensa alla

rubrik på fem tecken


Ämnesstartare

Ett surt hej. Är sur och lite arg. På människor och på samhället också när jag tänker efter. Blä. Gör mig gladrå!!!!
Fattar inte varför jag alltid ska vara den som ställer upp och vara allmamman till alla men sen när folk mår bra så ba nej nu har vi inte tid att följa med på det du vill pga blabla. Fyfan. Vill att det ska bo någon jätterolig här som jag kan leka med.
Drömde inatt en bra dröm om min förre granne. I en av drömscenerna var han gråhårig och sa att vi borde ha blivit såhär tighta för längesedan.
Man borde så mycket, har ni tänkt på det?

Image

Image

(det är sådär ni tror att feminister ser ut va? korkbollar)

Börja med roandet och så ni, så går jag och städar ur kattlådan och släcker akvariet så länge.


   
Citera

isolalalalala

måste också städa kattlådan, blä

förlåt, har inget roligt att säga [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Dina polare har säkert inte en aning om hur du känner. Om de anförtror dig sina problem så måste de gilla dig sjukt mycket även om de beter sig lite ego. Folk är som de är ibland, bara.

Grattis till dig som är en bra vän som bryr sig! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var bara lite kiss däri så det var inte mycket att städa. Blev arg när jag skopade runt där med spaden, som om alla fekalier gömt sig för mig bara för att jävlas. Så dumt.
Mitt hår är tovigt och mina betablockerare verkar ej funka.
Skulle ha bytt lakan imorse men gjorde ej så nu får jag göra det nu istället. Så jävla kul. Och sen då?
Saknar min pappa. Som en liten unge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruella De Vil:

s

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man borde så mycket, har ni tänkt på det?

ja


   
SvaraCitera

Du kommer sova så gott sen, en nybäddad säng är bland det bästa som finns! [smile]
Saknar också min papi. Saknar att ha någon här överhuvudtaget. Hur klarar man sig egentligen när man flyttat hemifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

Du kommer sova så gott sen, en nybäddad säng är bland det bästa som finns! [smile]
Saknar också min papi. Saknar att ha någon här överhuvudtaget. Hur klarar man sig egentligen när man flyttat hemifrån?

Ja sant.
Man bor med någon alt blir eremit.


   
SvaraCitera

Ta och sova lite? Då brukar den värsta misären lägga sig. Imorgon är det en ny dag, sommar och kanske sol och kanske kanske kan man hitta ett vildhallonsnår om man ger sig iväg och letar. Eller de kanske inte har mognat ännu?

Smultron och jordgubbar finns det i alla fall fullt av. I värsta fall får man gå till affären och handla, så att man kan göra jordgubbsmilkshake till frukost. Bara hälla i jordgubbarna i en mixer, höfta med ett par dl mjölk, lite lite socker och sen dra på för fullt tills det ser gott och skummigt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruella De Vil:

Ta och sova lite? Då brukar den värsta misären lägga sig. Imorgon är det en ny dag, sommar och kanske sol och kanske kanske kan man hitta ett vildhallonsnår om man ger sig iväg och letar. Eller de kanske inte har mognat ännu?

man kan ju alltid drömma [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Ja sant.Man bor med någon alt blir eremit.

Tycker ej om att vara ensam, då kan man nog inte bli eremit. Måste alltså hitta nån att bo med. Hm. Folk är så stökiga av sig, det kommer aldrig att gå.


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Fattar inte varför jag alltid ska vara den som ställer upp och vara allmamman till alla men sen när folk mår bra så ba nej nu har vi inte tid att följa med på det du vill pga blabla.

Det där tjänar ingenting till att reta upp sig på, trots att det är ytterligt förståeligt. Man måste hålla en viss lättsam liknöjdhet över sådant annars hamnar man i ett konstant ilsketillstånd.

Jag mår inte heller bra just nu för den här dagen känns som den nyss har börjat - jag har suttit framför datorn och gjort klart mängder av uppgifter, och det må ha varit viktigt, men att i princip ha gjort samma sak hela dagen får en att känna det som att dagen knappt har funnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

Tycker ej om att vara ensam, då kan man nog inte bli eremit. Måste alltså hitta nån att bo med. Hm. Folk är så stökiga av sig, det kommer aldrig att gå.

någon sjukligt blyg med renlighetsmani kanske


   
SvaraCitera

isola:

man kan ju alltid drömma

Jordgubbarna i affären är garanterat mogna. [wink]


   
SvaraCitera