Aviseringar
Rensa alla

Rump träning


Ämnesstartare

Hej, nu är det så att sommaren är på väg och ja har slutat med all sport.. så det känns som att det är dags för att börja gymma. Jag undrar hur man tränar bort en "Hockey stjärt"

För er som inte vet va det är så är det en rumpa som putar utåt. den är inte bred åt sidorna.

Jag vill få bort all fett dårifrån så jag skulle vara riktigt tacksamm ifall ni kan svara på det.

PS: JAG VILL ATT DEN SKA BLI MINDRE, inte större.


   
Citera

Ta ditt bajs och smeta ut det över hela röven så blir den ledsen och tillbakadragen. Detta är helt ok att göra dagtid; du kan gå med bajs så länge du har kalsonger. Luktar lite kanske, men ta parfym. [y]


   
SvaraCitera

Håller du på länge kanske den t.o.m. blir aggressiv, och det är väl just det du vill? Muskler = aggressivitet, fett = nice (fast till en viss gräns). Skyll dig sj om du får en ful äcklig röv.


   
SvaraCitera

hade du inte nyss gjort en tråd?


   
SvaraCitera

vafän hockeyrumpor är ju en bra egenskap hos killar 😛 hade aldrig chans mot hockeyrumpor när man skojjbråkade i skolkorridorerna på den gamla goda tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Håller du på länge kanske den t.o.m. blir aggressiv, och det är väl just det du vill? Muskler = aggressivitet, fett = nice (fast till en viss gräns). Skyll dig sj om du får en ful äcklig röv.

Mog1, tönt.


   
SvaraCitera

fredrik999:

Mog1, tönt.

Är 1 mog1 tönt ibland.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera