Aviseringar
Rensa alla

rumpaa


Ämnesstartare

På min skola gör typ alla såhär, drar med nått mellan skinkorna på nån annan, asså som att man drar ett kreditkort i rumpan åsså säg man "kreditkort". Nån annan som sett det eller ha nån gjort de på er? Endå kul då man kan göra de på någon snygg xD


   
Citera

aa nä, det är olagligt och ni bör alla bli kemiskt kastrerade.


   
SvaraCitera

Punda:
aa nä, det är olagligt och ni bör alla bli kemiskt kastrerade.

+1


   
SvaraCitera

what-the-fuck-did-you-just-say-thumb_1.j

ludvig_ne:
På min skola gör typ alla såhär, drar med nått mellan skinkorna på nån annan, asså som att man drar ett kreditkort i rumpan åsså säg man "kreditkort". Nån annan som sett det eller ha nån gjort de på er? Endå kul då man kan göra de på någon snygg xD


   
SvaraCitera

SkeptiskShockeradTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sanningen där!


   
SvaraCitera

what the actual fuck


   
SvaraCitera

Jackie-Chan-WTF.jpg


   
SvaraCitera

fattar inget men ok 


   
SvaraCitera

ludvig_ne:
På min skola gör typ alla såhär, drar med nått mellan skinkorna på nån annan, asså som att man drar ett kreditkort i rumpan åsså säg man "kreditkort". Nån annan som sett det eller ha nån gjort de på er? Endå kul då man kan göra de på någon snygg xD

Hur gammal är du? om du går i 4:an eller uppåt så borde du säga till lärare, tycker du att det är okej så borde du söka hjälp...


   
SvaraCitera

giphy.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eeeh 9an..?


   
SvaraCitera

Om jag fått en krona för varje gång det hänt... Hade jag med största sannolikhet fortfarande vart fattigstudent.Shockerad Låter rätt skumt ärligt..


   
SvaraCitera

Har adrigt hänt under mina skolår och har aldrig hört talas om det förens nu. Låter bara som trakasserier.


   
SvaraCitera

När jag var ung spelade vi kula på rasterna, nu för tiden stoppar ungarna upp kreditkort i varandras stjärtar på rasterna. Tiderna förändras sannerligen. 


   
SvaraCitera