Aviseringar
Rensa alla

rumpaa


Vi var snälla när jag gick i skolan.
Jag skämdes då jag en gång råkade komma åt brösten på en tjej i klassen när vi körde någon lek. Hon såg ut som om hon trodde att jag gjorde det med flit 🙁


   
SvaraCitera

Dolma kallade vi sånt för , då vi inte swipade med kortet i röven då .


   
SvaraCitera

Niklas:
När jag var ung spelade vi kula på rasterna, nu för tiden stoppar ungarna upp kreditkort i varandras stjärtar på rasterna. Tiderna förändras sannerligen. 

Inte kontokort bara kreditkort... Mycket glad


   
SvaraCitera

Mitt ica-kort har en sån blipp-grej, funkar det med en sån? 


   
SvaraCitera

Brukade göra det på NÅGRA kompisar Rullar ögonen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ludvig_ne:
Eeeh 9an..?

Då så är det nåt fel. Du skriver som en 10 åring ioförsig...


   
SvaraCitera

Niklas:
När jag var ung spelade vi kula på rasterna, nu för tiden stoppar ungarna upp kreditkort i varandras stjärtar på rasterna. Tiderna förändras sannerligen. 

what a time to be alive.


   
SvaraCitera

S3ON:

är d nakna?

Nej lol, om man ser nån på korridoren som öppnar skåpet så går man bakom o ba  "KREDITKORT".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Nej lol, om man ser nån på korridoren som öppnar skåpet så går man bakom o ba  "KREDITKORT".

Du vet vad jag snackar om


   
SvaraCitera
Berit

Blivit frågad om det är chip eller drag
fast på brösten


   
SvaraCitera

ludvig_ne:

Du vet vad jag snackar om

Screenshot_2016-01-21-10-14-47.png


   
SvaraCitera
mens
 mens

både äckligt och trakasserande. nice (alltså väldigt onice och ni måste sluta genast. det är inte okej att stoppa grejer innanför folks kläder utan tillåtelse för helvete). undrar  hur pass illasittande kläder man måste ha för att någon ska lyckas med det. minns att en jag kände stoppade ner ett mynt mellan skinkorna på "en tjock tjej som trodde att hon kunde ha strlk small" när hon böjde sig ner. fan vad folk håller på alltså.


   
SvaraCitera

H.ODST:

Nej lol, om man ser nån på korridoren som öppnar skåpet så går man bakom o ba  "KREDITKORT".

Aha, låter inte så dramatiskt, mest fånigt


   
SvaraCitera