Aviseringar
Rensa alla

Runescape - Longsword VS Schimitar (?)


oggelgoggel:

Nä körde gratis.

Ok. [smile]


   
SvaraCitera

jojOzZz:

longsword är bättre på stab (attack) och att scimitar är bättre på slash (strength).

korrekt, dock tkr jag du ska satsa pa r2h istallet for en massa idiotiska svaga svard


   
SvaraCitera

Image
"Allow me to begin again," Drizzt said. "Greetings, Akar Kessell." He bowed low.
"I am Drizzt Do'Urden, ranger of Gwaeron Windstrom, guardian of Icewind Dale. I have come to kill you."

===========

Gör som drizzt, ta böjda blad. Om inte annat är det MYCKET coolare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lira runescape classic f2p och kom ut i wilderness istället.
det är old school


   
SvaraCitera

runescape [rolleyes]
kommer ihåg när man va liten och lirade me polarna XD


   
SvaraCitera

Scimitar är bättre än longsword.

Str level kvittar.

Longsword slår mycket hårdare, men scimitar slår mycket snabbare.

Har en lvl 109 RuneScape char, members.
Har också en lvl 62, lvl 49, lvl 42 och 64.

Man ser aldrig longswords i membersvärldar. Tro mig.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

korrekt, dock tkr jag du ska satsa pa r2h istallet for en massa idiotiska svaga svard

Idiotiska svärd.. säger du till svärd älskaren... fast yxor är jävligt rå också.. du ser förjävlig ut som tjej med 2h swords. och dessutom ser det aslöjligt ut då alla som har det liksom haltar fram. nej, jag vill inte ha ett vapen jag själv kommer hånskratta åt...

NUJÄVLARR:

Lira runescape classic f2p och kom ut i wilderness istället.
det är old school

Och dig tänker jag inte skriva mer, än denna mening, till.

lilleman29:

runescape [rolleyes]
kommer ihåg när man va liten och lirade me polarna XD

Kommer ihåg när jag själv var liten då jag satt i en buske på skolgården och kämpade för att inte synas så inte mina klasskamrater skulle slå mitt huvud i betonglocket på skolgården. XD

JLink:

Scimitar är bättre än longsword.

Str level kvittar.

Longsword slår mycket hårdare, men scimitar slår mycket snabbare.

[crazy] Okej. Kanske man ska fundera på en scimitar istället då.. fast.. longsword är klart snyggast.. i free world..

JLink:

Man ser aldrig longswords i membersvärldar. Tro mig.

Nej, var jag member skulle jag kämpa skiten ur mig för att få ha någon form av cool yxa eller ett sånt därnt rött svärd.. Dragon sword kanske det heter.. Fast det skulle nog ta ett tag innan jag fick ha ett sådant... lvl 43 duger nog inte till det XD


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

nej, jag vill inte ha ett vapen jag själv kommer hånskratta åt...

va en n00b då


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

va en n00b då

Nu jävlar. Jag hatar verkligen er som använder ordet noob så jävla fel. jag är egentligen skitsur över det och nu slutar jag vara tyst. En NOOB= Ursprunglig betydelse: En person som är nybörjare i något, men ändå tycker att den är bättre än alla andra.. då den i själva verket inte är det.. Nuvarande, felaktig, PUCKAD betydelse: En person som du A. bara rent av inte gillar B. är en level lägre än dig själv C. som är nybörjare. punkt. Använd orden rätt, vänligen. -.-


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

En NOOB= Ursprunglig betydelse

hurt länge har du spelat RS? av allt att dömma är du nog nybörjare jmf med mig även om jag lagt av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

En NOOB= Ursprunglig betydelse: En person som är nybörjare i något, men ändå tycker att den är bättre än alla andra.. då den i själva verket inte är det.. Nuvarande

Newbiginner - Newbie - n00b.
alla som lirar runescape 2 är n00bs.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

hurt länge har du spelat RS? av allt att dömma är du nog nybörjare jmf med mig även om jag lagt av

Läste du OCH FÖRSTOD vad jag skrev !? en NOOB är inte bara en nybörjare utan en nybörjare som ser sig som så jävla mycket bättre än den i själva verket är. Har jag sagt att jag är så jävla mycket duktigare än jag är? har jag ens låta påskina det? NEJ. så jag är ingen NOOB, men dock en nybörjare jämfört med dig. -.- Herregud du snackar med en språk nörd.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

NUJÄVLARR:

Newbiginner - Newbie - n00b.
alla som lirar runescape 2 är n00bs.

-.- Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

-.- Fail.

Du är fail. eller nej, du är som en trästock.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Du är fail. eller nej, du är som en trästock.

Här börjar du igen. jag slår tillbaka lite försiktigt och så kommer du och MOSAR MIG. -.- vart fan har du milliliter måttet någonstans ? INKÖRT I RÖVEN ?! allvarligt, kan du någonsin visa vänskap ömhet och kärlek för någon ?! -.- JA, jag bryr mig om vad folk skriver på internet. folk säger att man ska tänka att det är på internet och inte bry sig. men jag säger att man ska tänka på att även om det är på internet så finns det verkliga in live personer bakom skärmen ! -.- Jag studerar språket på min fritid, undersöker rötterna av ord och betydelser. du är bara allmänt jävla taskig hela dagarna. vem av oss tror du vet mest om språk då ? [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

vem av oss tror du vet mest om språk då ?

Jag gillar att diskussionen kom hit.
Jag vet att jag kan mer om det svenska språket än dig.


   
SvaraCitera