Aviseringar
Rensa alla

Runka


Ämnesstartare

Hejsan jag är 12 år och runkar ofta och undrar om man kan få orgasmen ifall man runkar?


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

LOL


   
SvaraCitera

Nä, orgasm kan man bara få om man hoppar på ett ben, stoppar ett finger i stjärten och ropar "titta vad jag kan mamma"


   
SvaraCitera

kebu12:

Nä, orgasm kan man bara få om man hoppar på ett ben, stoppar ett finger i stjärten och ropar "titta vad jag kan mamma"

Hahahahaha [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leon_lovz_Wax:

Hejsan jag är 12 år och runkar ofta och undrar om man kan få orgasmen ifall man runkar?

Haha, lilla gubben, vänta några år. Du är fortfarande långtifrån könsutvecklad. [cheers]


   
SvaraCitera

Den manliga orgasmen är en myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leon_lovz_Wax:

Hejsan jag är 12 år och runkar ofta och undrar om man kan få orgasmen ifall man runkar?

Strunta i vad de andra skriver. Det är bara nonsens.

Till att börja med är det fullt normalt att runka och på andra sätt utforska sin sexualitet vid din ålder. En del börjar än tidigare.

När det så kommer till det här med orgasm ligger det till på det här viset: Om du ännu inte börjat producera sperma kommer du inte kunna få en utlösning, om det är det du tänker på. Däremot kan du fortfarande få en s.k. torr orgasm. Den kittlande känslan är där men det kommer helt enkelt ingen sperma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stringkallingar:

Den kittlande känslan är där

Kan hända om man runkar för mycket på en dag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

draco96:

Kan hända om man runkar för mycket på en dag

Visst, men då är det ju inte riktigt samma sak. Varför det kittlar till så mycket då är helt enkelt för att ollonet kan bli extremt känsligt om man runkar mycket/har mycket sex under en kortare tid. Vissa försöker uppnå detta medvetet då de anser att denna känsla är oslagbar medan andra anser det vara mer obekvämt.


   
SvaraCitera

tkr ungen ser ut som jaxxe

Dold text: iofs ser väl typ alla ungar likadana ut


   
SvaraCitera

kebu12:

Nä, orgasm kan man bara få om man hoppar på ett ben, stoppar ett finger i stjärten och ropar "titta vad jag kan mamma"

[love]


   
SvaraCitera

Leon_lovz_Wax:

undrar om man kan få orgasmen ifall man runkar?

Nej, du vet. Det kan man man bara få om man gör som kebu12 skriver. [cute]

BengtzsOn:

Haha, lilla gubben, vänta några år. Du är fortfarande långtifrån könsutvecklad.

*host host* Det beror väl på. Gjorde också sådant i den åldern. [wink]


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

kebu12:

Nä, orgasm kan man bara få om man hoppar på ett ben, stoppar ett finger i stjärten och ropar "titta vad jag kan mamma"


   
SvaraCitera