Aviseringar
Rensa alla

Runka


Ämnesstartare

dahlbear:

JAG VET

Det är alltid lika kul att läsa era idiotiska konversationer


   
SvaraCitera

dahlbear:
var nog runt 9 år första gången och såg min storebror (som nu är 18) göra det och jag ville ba testa

Vilken tur att din storebror inte tog med dig i säng för att därefter sticka iväg och dö bara för att ens föräldrar upptäckte en. Dessutom ge lillebrorsan ett trauma resten av livet. GråterRodnar men tänk om det hade hänt så för dig eller nån annan irl! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14 år, 03:a. Brukar runka några gånger om dagen, det e sjukt skönt ju. Första gången var väl typ vid 11 år. Det var när en i min klass runkade i omklädningsrummet. När jag kom hem den dagen ville jag också testa. Dock fick jag typ panik när det kom någon vätska ur kuken. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Illeiller:
14 år, 03:a. Brukar runka några gånger om dagen, det e sjukt skönt ju. Första gången var väl typ vid 11 år. Det var när en i min klass runkade i omklädningsrummet. När jag kom hem den dagen ville jag också testa. Dock fick jag typ panik när det kom någon vätska ur kuken. xD

yeah den vätskan ska du typ svälja för att den ger näring xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hеj! Om du vill hа grаtіs sеx → http://vyx.se/y0p ← dеt finns många tjejеr som väntar på din penіs i din stаd 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera

24 år. Runkar minst en gång/dag om jag inte får ligga.  2-3/dag är nog det bästa men hinner inte alltid det. Började nog runka vid 11 års ålder om inte tidigare, började innan jag fick sperma iaf. 


   
SvaraCitera

jag är christian boi så jag körde för första gången när jag var 12 Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ouff det vill du nt veta.


   
SvaraCitera
Arrhda

17 ca 2 ggr om dagen om jag hinner, började när jag var kanske 10 efter att mamma gav mig ”världens viktigaste bok.” En gång när jag var 8 så sov en kompis över och vi hånglade mm.


   
SvaraCitera

Och det är fortfarande NNN.. men oke


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

15 (04:a),
Runkar väl 1-2 gånger om dagen, även om det blir jävligt mycket skönare att köra varannan dag iom att man kommer mer. Började runt 11-årsåldern efter att en kompis hade "tipsat" om porr. Så jag satte mig hemma och kollade, och första gången jag kom blev därför en hands-free (visste då inte vad som höll på att hända, bara att kuken började rycka till i jeansen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligasnubben:
15 (04:a),
Runkar väl 1-2 gånger om dagen, även om det blir jävligt mycket skönare att köra varannan dag iom att man kommer mer. Började runt 11-årsåldern efter att en kompis hade "tipsat" om porr. Så jag satte mig hemma och kollade, och första gången jag kom blev därför en hands-free (visste då inte vad som höll på att hända, bara att kuken började rycka till i jeansen)

Bruh du skrev för en halvtimme sen att du var 17 år Sover


   
SvaraCitera

Asstriid:

Bruh du skrev för en halvtimme sen att du var 17 år Sover

ehhh vart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligasnubben:

ehhh vart?

I en annan tråd. 

Man skulle kunna tro att du är 95 år med det minnet Party


   
SvaraCitera