Aviseringar
Rensa alla

runka med annan kille


duden

Det har hänt


   
SvaraCitera

gjorde de med min kompis när vi va 12 år. vi hittade en porr tidning ute i skogen o så runkade vi på den så de kom sperma på den. jag hade sperma över HELA handen haha GalenGalen


   
SvaraCitera

mkt bra troll


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det viktiga är att han man runkar med jobbar i charken på ica.

men ewww seriöst? så du vill få sperma på din mat?


   
SvaraCitera

Brudmagneten:

men ewww seriöst? så du vill få sperma på din mat?

Mer protein.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Mer protein.

äckligt


   
SvaraCitera

Brudmagneten:

äckligt

Lol, du som gör massa trådar där du frågar om tjejerna sväljer eller spottar och om dom gillar att suga kuk Mycket glad


   
SvaraCitera

tror det är ganska vanligt ändå

typ umgicks mest ba me "manly" hockey o fotbollskillar undr hela uppväxten men fy satan va bögiga alla var när de ba va killarna o framförallt när man va 1on1

sovit tillsammans me asmånga o kramats o pussats o sånt me dom undr låg te högstadiet

första sexupplevelsen va me framtida snyggaste hunken på skolan
typ vi va 7-8 år elr nått o vi runkade av varandra i min soffa o i hans stuga o även i snökojan o hans storebrors koja som va typ 8m i höjd o vi va längst upp o typ solen kom o gickRodnar men vi hade plastpåsar på snopparna så vi int skulle ta på varandras snopp hehe 

o de va typ innan sperman kom in i bildn
så vi var kanske yngre än så till o me


   
SvaraCitera

fö att va ärlig så tror jag en manlig hand mot ens kön känner bra mkt bättre än en kvinnlig
typ även om tjejen håller hårt så ere typ inte hårt nog

män har större arbetarhänder o de verkligen känns när dom tar på en förövrigt

men ballade ur när ja fick chansen o skulle prova me en kille nä ja va typ 20


   
SvaraCitera

Getrekt:

Lol, du som gör massa trådar där du frågar om tjejerna sväljer eller spottar och om dom gillar att suga kuk Mycket glad

inte samma sak ju tjejer förväntas gilla sperma.

Little Richard: första sexupplevelsen va me framtida snyggaste hunken på skolan
typ vi va 7-8 år elr nått o vi runkade av varandra i min soffa o i hans stuga o även i snökojan o hans storebrors koja som va typ 8m i höjd o vi va längst upp o typ solen kom o gickRodnar men vi hade plastpåsar på snopparna så vi int skulle ta på varandras snopp hehe

var ni nakna?


   
SvaraCitera

Brudmagneten: var ni nakna?

nja int helt 
tror vi mest ba drog ned byxor o kallingar Rodnar


   
SvaraCitera

Brudmagneten:
inte samma sak ju tjejer förväntas gilla sperma.

nej det gör dom inte, vrf skulle tjejer förväntas gilla det?


   
SvaraCitera

Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända. 


   
SvaraCitera

Getrekt:

nej det gör dom inte, vrf skulle tjejer förväntas gilla det?

för dom suger ju kuk å så o sen liksom så e de ju inte samma sak som o vilja ha sperma på maten.


   
SvaraCitera

Brudmagneten:

för dom suger ju kuk å så o sen liksom så e de ju inte samma sak som o vilja ha sperma på maten.

Vad säger att alla tjejer suger kuk? Dessutom finns det killar som också gör det.


   
SvaraCitera