Aviseringar
Rensa alla

Runka med kompis


Ämnesstartare

Kåta Killen:

Jaså

Är du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte den blekaste aning om hur gammal du är.
Skriv privat ist.

Draxler01:

Är du på?


   
SvaraCitera

Kåta Killen:
Jag har inte den blekaste aning om hur gammal du är.
Skriv privat ist.

Han är 17 står det i hans profil 😀 


   
SvaraCitera

Kåta Killen:
Jag har inte den blekaste aning om hur gammal du är.
Skriv privat ist.

17år står det om man går in på hans profil. Söt *bl addicted* 


   
SvaraCitera

Kåta Killen:
Jag är en kille på 15 år som brukar runka ganska ofta. På senaste tiden har jag tänkt mycket på hur det skulle vara och runka tillsammans med en kompis. Och efter att jag har tänkt lite så kommer jag fram till att det är nåt jag verkligen skulle vilja göra. Tyvärr har jag ingen sådan kompis jag skulle kunna göra det med och vet inte hur man ska hitta nån heller. Men den stora frågan är om det är bögigt? Jag vill ju liksom bara testa... 🙂

Jag är tvärtom. Jag pratar och tittar hellre än och göra det.


   
SvaraCitera

Hur menar du "runka tillsammans"? Bara vara vid varandra när ni runkar er själva eller runka av varandra? 

Sedan beror det ju på hur du definierar "bögigt". Vissa anser att vara bög är bara när man blir kär, är attraherad av killar och har förhållanden med killar och inte alls ser sex som något som identifierar deras sexuella läggning. Och så har vi ju såklart andra som tycker det. 

Om du är okej med att göra sexuella saker med en kille utan att känna känslor för den så skulle jag säga att det inte är bögigt, utan ni bara njuter med hjälp av varandra. 🙂 


   
SvaraCitera
Cobrak

denna kära bögskräck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kåta Killen:
Jag är en kille på 15 år som brukar runka ganska ofta. På senaste tiden har jag tänkt mycket på hur det skulle vara och runka tillsammans med en kompis. Och efter att jag har tänkt lite så kommer jag fram till att det är nåt jag verkligen skulle vilja göra. Tyvärr har jag ingen sådan kompis jag skulle kunna göra det med och vet inte hur man ska hitta nån heller. Men den stora frågan är om det är bögigt? Jag vill ju liksom bara testa... 🙂

Jag har tänkt på just samma sak. Skulle nog varit skönt att göra det med varann. Jag har ett par kompisar som har stor kuk och säkert mycket hår, med dem skulle jag vilja prova. Törs bara inte fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avasara-hammare :

Jag har tänkt på just samma sak. Skulle nog varit skönt att göra det med varann. Jag har ett par kompisar som har stor kuk och säkert mycket hår, med dem skulle jag vilja prova. Törs bara inte fråga.

Har också kompisar jag skulle vilja göra det med... Men problemet är ju att fråga. :/


   
SvaraCitera

Kåta Killen:
Jag är en kille på 15 år som brukar runka ganska ofta. På senaste tiden har jag tänkt mycket på hur det skulle vara och runka tillsammans med en kompis. Och efter att jag har tänkt lite så kommer jag fram till att det är nåt jag verkligen skulle vilja göra. Tyvärr har jag ingen sådan kompis jag skulle kunna göra det med och vet inte hur man ska hitta nån heller. Men den stora frågan är om det är bögigt? Jag vill ju liksom bara testa... 🙂

Ja vill gärna har aldrig gjort det kanske spruta varan i mun me svara till mig


   
SvaraCitera

Ja vill gärna har aldrig gjort det kanske spruta varan i mun me svara till mig


   
SvaraCitera

J vill smsa 0763290462


   
SvaraCitera

Kåta Killen:
Jag är en kille på 15 år som brukar runka ganska ofta. På senaste tiden har jag tänkt mycket på hur det skulle vara och runka tillsammans med en kompis. Och efter att jag har tänkt lite så kommer jag fram till att det är nåt jag verkligen skulle vilja göra. Tyvärr har jag ingen sådan kompis jag skulle kunna göra det med och vet inte hur man ska hitta nån heller. Men den stora frågan är om det är bögigt? Jag vill ju liksom bara testa... 🙂

Självklart är det okej att runka/onanera med en kompis och det spelar ingen roll vilket kön så länge det känns bara för er båda!
Har funderat på samma ska ett tag nu..men har samma problem, ingen vill liksom...Tråkmånsar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym tjej:

Självklart är det okej att runka/onanera med en kompis och det spelar ingen roll vilket kön så länge det känns bara för er båda!
Har funderat på samma ska ett tag nu..men har samma problem, ingen vill liksom...Tråkmånsar.

Leta vidare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kåta Killen:
Jag har inte den blekaste aning om hur gammal du är.
Skriv privat ist.

Jag är på


   
SvaraCitera