Aviseringar
Rensa alla

Runka med kompis


Ämnesstartare

Gör det. Ni kommer skratta åt det i framtiden. I dagens samhälle är det dessutom socialt accepterat så kör! Ja jag talar av erfarenhet


   
SvaraCitera
Matrix

Ja, det är bögigt.


   
SvaraCitera
Listus

Matrix:
Ja, det är bögigt.

Tur då kan du ju göra det med någon.


   
SvaraCitera
Matrix

Listus:

Tur då kan du ju göra det med någon.

Usch! Nej! Jag är inte bög.


   
SvaraCitera
Listus

Matrix:

Usch! Nej! Jag är inte bög.

Jag förstod det, skojade bara. 


   
SvaraCitera
Matrix

Listus:

Jag förstod det, skojade bara. 

Jag förstod det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag läst och hört är det ofta förekommande att killar runkar tillsammans och också runkar varandra. Har själv gjort det och gör det gärna när det finns möjlighet. Under tonåren är det ok att testa, men även senare. Man är inte gay/bög för det. Sex är kul oavsett och Jag  tänder på tjejer och njuter av sexet med dem, men finns ingen så är det roligare att ta en annan kuk i handen än sin egen. Killar kan ha kul tillsammans precis som många tjejer har.


   
SvaraCitera

Coq4Fun:
Vad jag läst och hört är det ofta förekommande att killar runkar tillsammans och också runkar varandra. Har själv gjort det och gör det gärna när det finns möjlighet. Under tonåren är det ok att testa, men även senare. Man är inte gay/bög för det.

Jo, det är man.


   
SvaraCitera

Coq4Fun:
Vad jag läst och hört är det ofta förekommande att killar runkar tillsammans och också runkar varandra. Har själv gjort det och gör det gärna när det finns möjlighet. Under tonåren är det ok att testa, men även senare. Man är inte gay/bög för det. 

Jo det är man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det med youngvobb han gillar sånt


   
SvaraCitera

Tycker också de låter spännande, tror det kan vara ganska hett! Är 17 år och bor i Skåne.


   
SvaraCitera