Aviseringar
Rensa alla

Runka & Sexualitet


Ämnesstartare

alla killar där ute när började ni runka och om ni är bög när fick ni reda på det?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

vet eje, 11 kanske


   
SvaraCitera

jag var typ sju när jag testade runka. försökte även få en avsugning av grannflickan vid den åldern.


   
SvaraCitera

varför undrar du det, skall du runka till mitt runksvar eller?[sad]


   
SvaraCitera

pretjafs:

försökte även få en avsugning av grannflickan vid den åldern.

Vad kommer du ifrån för hem? :S
Barn brukar vanligtvis inte känna till sådant, visa och pilla, men oralsex känns lite som om man måste ha sett/hört om det någonstans ifrån om man vill leka sådant när man är sju.


   
SvaraCitera

isola:

Vad kommer du ifrån för hem? :S
Barn brukar vanligtvis inte känna till sådant, visa och pilla, men oralsex känns lite som om man måste ha sett/hört om det någonstans ifrån om man vill leka sådant när man är sju.

nä, sånt där satt i mitt sjuka huvud sen födseln. jag hade ingen aning om att man gjorde så. vill bara stoppa in den ändå


   
SvaraCitera

12 tror jag. Och om jag är bög så har jag inte fått reda på det än [party]


   
SvaraCitera

pretjafs:

nä, sånt där satt i mitt sjuka huvud sen födseln. jag hade ingen aning om att man gjorde så. vill bara stoppa in den ändå

Oki. Tänkte om du fått se filmer, blivit utnyttjad, haft babbliga syskon el dyl.


   
SvaraCitera

isola:

Oki. Tänkte om du fått se filmer, blivit utnyttjad, haft babbliga syskon el dyl.

närå. mycket sånt där är bara naturligt. det krävs ingen yttre påverkan. jag visste ju hur man knullade liksom. bara för man är sju är man inte dum


   
SvaraCitera

pretjafs:

bara för man är sju är man inte dum

Absolut inte, men att förstå och veta att tjejer har ett hål som är till för att stoppa kuken i vet man inte utan att någon talar om det för en [no-no]


   
SvaraCitera

Kommer aldrig att kunna titta på min lillebror igen efter att ha läst pretjafs kommentarer.


   
SvaraCitera

isola:

Absolut inte, men att förstå och veta att tjejer har ett hål som är till för att stoppa kuken i vet man inte utan att någon talar om det för en

jag och mina kompisar visste att flickor har en kissimurra och att vi pojkar har en pillesnopp. klart det finns barn som vet att man kan stoppa in pillen i murran. de kanske inte testar det, men de kan ju ändå veta om det


   
SvaraCitera

pretjafs:

men de kan ju ändå veta om det

Ja.. men de måste få det ifrån någonstans. Vi föds inte med kunskap.


   
SvaraCitera

isola:

Ja.. men de måste få det ifrån någonstans. Vi föds inte med kunskap.

vi föds med drifter. det krävs inte mycket tanke bakom att stoppa en penis i en murra. lite som &sa=X&ei=ZZd-Td39Js3fsgaSwOThBg&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNFSrV6KbK3IZOuQ6So-NtE8rFMm_g" alt="Image">


   
SvaraCitera

pretjafs:

vi föds med drifter. det krävs inte mycket tanke bakom att stoppa en penis i en murra. lite som

Vi föds med drifter, ja. Men den driften yttrar sig främst och först med oss själva. Onani alltså.
Och klossarna har med motorik och slutledningsförmåga att göra.


   
SvaraCitera