Aviseringar
Rensa alla

Runkade på lektionen


123fendas:

För att jag kan se på tjejerna då.

Men man kan titta på tjejerna på skoltid och runka hemma. Måste man göra det i skolan? Det är ju bara äckligt.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Men man kan titta på tjejerna på skoltid och runka hemma. Måste man göra det i skolan? Det är ju bara äckligt.

Nej, för mitt minne är väldigt svagt. Jag minns dem väldigt otydligt när jag sitter där hemma.


   
SvaraCitera

123fendas:

Nej, för mitt minne är väldigt svagt. Jag minns dem väldigt otydligt när jag sitter där hemma.

Okej, man kan ju runka på toaletten, visst, det är jävligt ofräscht men det är fan inte okej att göra det på lektionen. Det är dessutom patetiskt.


   
SvaraCitera

123fendas:

Nej, för mitt minne är väldigt svagt. Jag minns dem väldigt otydligt när jag sitter där hemma.

Om du vill ha bättre minne borde du förövrigt ut och promenera/springa! Glad


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Okej, man kan ju runka på toaletten, visst, det är jävligt ofräscht men det är fan inte okej att göra det på lektionen. Det är dessutom patetiskt.

mitt minne är inte mycket bättre ens då.


   
SvaraCitera

123fendas:

mitt minne är inte mycket bättre ens då.

Man måste promenera varje dag och helst långa sträckor (minst några kilometer), sen med tiden blir minnet bättre. Så jo ditt minne kommer att bli mycket bättre om du rör på dig varje dag.


   
SvaraCitera

must be a reason varför folk skolkar så mycket


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Man måste promenera varje dag och helst långa sträckor (minst några kilometer), sen med tiden blir minnet bättre. Så jo ditt minne kommer att bli mycket bättre om du rör på dig varje dag.

dude jag gymmar och jag kommer fortfarande inte ihåg vad jag gjorde igår


   
SvaraCitera

hxiley:

dude jag gymmar och jag kommer fortfarande inte ihåg vad jag gjorde igår

Att promenera/ut och springa och att gymma är inte samma sak. Om du går/springer på ett band är det väl som att vara ute och promenera/springa (dock utan den friska luften).


   
SvaraCitera