Aviseringar
Rensa alla

Runkar killar längre än de har sex?


Ämnesstartare

Seriöst? För vissa verkar runka i evigheter utan att komma någon vart [crazy] Då undrar jag om det tyder på uthållighet eller bara enträgenhet. Alltså typ om de håller på i evigheter när man knullar eller om det helt enkelt inte "går" snabbare när det är runkning? [cute][love]


   
Citera
Ämnesstartare

Finns ju inget generellt svar här, den vetenskapliga metoden vore ju att testa och se. [crazy]

Men tror det finns en del chanser att det går något fortrare, men det är ett väldigt generellt svar... och alltså inte något intressant att gå utefter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Individuellt och dessutom så beror det helt på tillfälle. Ibland kan jag runka på två minuter och ibland en timme, samma sak gäller samlag rent teoretiskt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre sex i två minuter än två timmar tror jag [tard] Lär bli rätt torrt i musen efter så lång tid [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Lär bli rätt torrt i musen efter så lång tid

Omväxling? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på om man vill hålla på länge eller inte?

För det mesta runkar man dock för att få orgasm, vilket är ganska själviskt och ensidigt att göra vid sex. Med andra ord tror jag inte hypotesen håller vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Hellre sex i två minuter än två timmar tror jag Lär bli rätt torrt i musen efter så lång tid

Då har du aldrig älskat passionerat en hel natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Då har du aldrig älskat passionerat en hel natt.

Sant [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Sant

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Omväxling? [cute]

Det får man väl hoppas på att långkörare satsar på att göra [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Det får man väl hoppas på att långkörare satsar på att göra

Minns en kille som skrev en tråd dr han sa att han hade haft sex länge och att tjejen tillslut hade givit upp bara [crazy] ... var säkert troll dock [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Minns en kille som skrev en tråd dr han sa att han hade haft sex länge och att tjejen tillslut hade givit upp bara [crazy] ... var säkert troll dock [rolleyes]

Haha har hört liknande historier från tjejer, typ hur killar ligger och juckar två timmar (ibland tom utanför fittan) medan tjejerna ligger och lider xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Haha har hört liknande historier från tjejer, typ hur killar ligger och juckar två timmar (ibland tom utanför fittan) medan tjejerna ligger och lider xD

De ligger i evelotionärt undeläge, menar om det inte har kontroll. [crazy] Tror mycket av de man hör gällande saker som tangerar detta ämne kan vara något överdrivet. Riktiga män ska inte behöva hävda sig på det sättet. [cool] Vad de säger brukar faktiskt inte spela så stor roll [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Tror mycket av de man hör gällande saker som tangerar detta ämne kan vara något överdrivet.

Men inte desto mindre kul...

Egentligen är det nog roligast att påpeka för någon att kuken inte är inne i fittan [cute][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Egentligen är det nog roligast att påpeka för någon att kuken inte är inne i fittan

För att sedan få svaret att den faktiskt är inne trots allt.


   
SvaraCitera