Aviseringar
Rensa alla

runkar men kommer inte?


Ämnesstartare

tja ja är en kille på snart 16 år och inte kommit in i pubetetern en börjar oroa mej för alla mina polare är det och inte ja så känns lite pinsam om ni fattar runkar ofta men kommer inte kan hända att de kommer liten skvätt men de är inte mkt hur ska ja bära mej åt ?


   
Citera

Dextrosol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad hjälper dextrosol till ?


   
SvaraCitera

Mm vet hur det är[blush] man vill ju vara som alla dom andra coola grabbarna och spruta så det flyger typ 10 meter, men man kan ju inte få allt här i livet[sad]


   
SvaraCitera

rolf:

vad hjälper dextrosol till ?

Socker ger energi!

Dessutom så förstår jag inte ditt problem, du har skrivit väldigt konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min fråga var att jag är 16 år och inte ens inne i pubetetern och tycker att de är pinsamt är hur kåt som helst och runkar mkt men kommer inte så jag undrar om det finns något sett att kunna lösa så att ja kommer eller så att det blir lättare för mej bland annat för när ja har sex med min tjej så är det rätt pinsamt att inte komma


   
SvaraCitera

troll känslan växer


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Utlösning - Plötsligt kommer du.

rolf:

tja ja är en kille på snart 16 år och inte kommit in i pubetetern en börjar oroa mej för alla mina polare är det och inte ja så känns lite pinsam om ni fattar runkar ofta men kommer inte kan hända att de kommer liten skvätt men de är inte mkt hur ska ja bära mej åt ?

Det är bara fortsätta smiska apan så ska du se att det löser sig ponkelälle


   
SvaraCitera

du är för dålig på att runka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rolf:

tja ja är en kille på snart 16 år och inte kommit in i pubetetern en börjar oroa mej för alla mina polare är det och inte ja så känns lite pinsam om ni fattar runkar ofta men kommer inte kan hända att de kommer liten skvätt men de är inte mkt hur ska ja bära mej åt ?

Som sagt du borde snacka med din läkare. Om du inte gör något åt saken kommer du att ha problem resten utav dit liv. Dessutom finns det en tråd där det finns svar på LÄNGD och SPRUT-frågor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pixpoxy vart hittar man den tråden då `?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du runkar för snabbt kan du kanske sakta ner lite och ta långa tag...
Du kan även prova att smörja den lite med ex saliv. (Funkar bra och är gratis)


   
SvaraCitera