Aviseringar
Rensa alla

Runkat med kompisar


Ämnesstartare

Hallå alla. Jag vet att det finns en massa såna här trådar på temat runka med kompisar, och det är väl inget direkt ovanligt att man har gjort det under uppväxten. Men jag undrar om det finns nån där ute som gjort det, alltså runkat, när tjejkompisar varit med? Jag har gjort det, typ när vi var ett gäng grabbar som kollade porrfilm, och när vi gjorde det så brukade vi runka, men den gången var det några tjejkompisar med också och det blev så att vi runkade i alla fall. Vi gjorde det fler gånger efter det också, och tjejerna verkade nyfikna. Gjorde det några gånger själv också när tjejer tittade på...


   
Citera

Har försökt runka när tjejer är med, men dom kalla mej alltid för "äckel", "pervo", "minisnopp" eller något annat elakt samtidigt som dom oftast skrattar och går därifrån[sad]


   
SvaraCitera

Jag blir alltid polisanmäld [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Because I got high"


   
SvaraCitera

konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att de gillar din kuk 😮


   
SvaraCitera

Ba runkat me boys, e dock bög så e kanske glad för de men ere Meningen att tjejerna ska sitta o pulla samtidigt då elr? Haha


   
SvaraCitera

curiousante:

Gjorde det några gånger själv också när tjejer tittade på...

Jaha? Fan vad meningslöst om dom inte bjuder till lite.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip94:

ere Meningen att tjejerna ska sitta o pulla samtidigt då elr?

Nja. Meningen och meningen.. Inget sånt hände, även om jag givetvis hade önskat det! Att det hände den där första gången när vi tittade på porrfilm, var väl egentligen bara en slump. Tjejerna kom med kommentarer som att "om de inte varit där så hade vi säkert runkat", och stämningen blev mer och mer "upphetsad". Efter ett tag erkände vi för dem att vi nog hade runkat om inte de varit med. Då retade de oss och skämtade med oss för att vi inte tordes, och efter en stund knäppte en av polarna upp gylfen och tog fram den, och strax gjorde vi andra det också. Tjejerna rodnade och såg ett tag ur som att de ville försvinna därifrån, men ingen sa nåt och de satt kvar och tittade på. De verkade faktiskt nyfikna, och tittade noga på ända tills vi sprutade. Efteråt blev det ganska pinsamt, men tjejerna sa att det var ok. Sen när jag var själv med tjejerna en gång - det var på den tiden man tjuvrökte, och vi hade gått iväg till en lada där vi brukade röka - så frågade de faktiskt om jag inte kunde göra det igen. Då provade två av dem att känna på den också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan man runka med kompisar :S? Aldrig förstått mig på hur detta kan vara vanligt.. Hur fan kan ni vilja komma med massa killkompisar bredvid er, hur kan ni FÅ UPP DEN om ni inte e bögar?


   
SvaraCitera

Holler:

hur kan ni FÅ UPP DEN om ni inte e bögar?

Dem tittade på porrfilm om du inte läste det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janzzon:

Dem tittade på porrfilm om du inte läste det

Ja men fortfarande, kan knappast bli kåt med massa andra killar där med svansarna ute..


   
SvaraCitera

Hur gamla var ni vid dessa olika tillfällen egentligen? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När vi såf på porrfilm och runkade var vi 14 allihopa. Sen de gångerna jag runkade när tjejkompisar såg på, var jag och även de 14-15...


   
SvaraCitera

curiousante:

När vi såf på porrfilm och runkade var vi 14 allihopa. Sen de gångerna jag runkade när tjejkompisar såg på, var jag och även de 14-15...

Har det inte blivit nått gruppsex än? :/


   
SvaraCitera