Aviseringar
Rensa alla

Runkminnen [love]


Ämnesstartare

När jag var 13 snart 14 förlorade jag min handskuld, men då insåg jag inte vilken grej det skulle bli. Jag tror det var först när jag var 14 som jag på allvar insåg skönheten med runken, och det blev en stor del av mitt liv. Som 18-åring kan jag spontant säga att det inte är så kul längre, att jag ofta till och med kan gå en hel dag utan att runka, men som P14 var det runken som var tidens melodi, det alla snackade om och det man ägnade sin tid åt.

En av mina tidigaste runkminnen är så klart relaterad till porren. Första gången jag såg på porr var i mitt rum, visste att det började porr på canal + vid tolv men hade aldrig vågat se efter, men bestämde mig nu för att se vad det var. Jag trodde porr skulle vara typ som sexscenerna i hollywoodfilmer, alltså typ tuttar, rumpor, lår och fina underkläder, men jag tyckte porr var helt okej tills könsorganen dök upp. Tyckte hela grejen bara var sjukt äcklig och böt kanal.

Men trots detta var första gången jag runkade till just porr. Men grejen är på canal + så är det hårdporr vid 12, och två timmar efter börjar dom visa mjuk mesporr, vilket är väldigt ologiskt när man tänker efter och det borde nog egentligen vara tvärtom. Men det var i alla fall till en mjukporrsversion av Ridskolan 3 som jag förlorade min handskuld.

Dock var första runken jävligt kasst. Det kom knappt något, och tog jättelång tid innan man väl kom. Kände mig besviken men samtidigt var hela upplevelsen intressant och det var helt klart ett minne för livet. Dom flesta minns inte sin första runk, troligtvis för den sög lika hårt som min.

Men dagen efter när jag vaknade fick jag veta att jag skulle vara ensam hemma hela dagen, och testade att runka igen och den här gången var det fortfarande ganska mjäkigt.

Minns inte när det var det började bli naaajs att runka (tror det var lite efter jag fyllt 14), men det blev det i alla fall. Sjukt najs till och med, men grejen var att skolan hade börjat och porren började inte fören sent på natten och hade inte vågat börja titta på porr på internet.

Men det fanns en lösning, och den lösningen är inget jag är stolt över. De som har canal + vet att dom visar samma filmer om och om igen tills dom tillslut slutar visa den filmen, och det råkade vara så att de visade filmen "tjenare kungen" i stort sett varje dag och den filmen innehåller en söt tjej som huvudperson som man var se naken. Så den filmen blev mitt runkmaterial, och det är anledningen att jag kan den filmen så bra i mitt huvud. Dock bara fram till sexscenen.

Jag vet inte hur många gånger jag såg den filmen, men allt för många. Men sedan upptäckte jag något som är en del av mångas vardag, internet-porr. Dock tyckte jag fortfarande könsorgan på film var sjukt äckligt, så första gången jag gick in på en porrsida stängde jag ner väldigt fort. Men första gången jag runkade på internet var typ till bilder på folk i underkläder och folk som strippade i cam, detta fan jag: trevligt.

Vid det här laget kunde jag runka flera gånger om dagen, och kunde egentligen runka fler om det inte var för att dagen tog slut så fort. Mitt runkrekord tog jag när jag var fjorton, och det var 7 runkar på en dag.

Dagen började med sovmorgon och jag hade redan runkat en gång kvällen innan efter tolvslaget, så hann runka innan jag gick till skolan. Och sen var det lång lunch så jag gick hem på rasten och runkade igen, sen efter skolan så satte jag mig vid datorn och drog en till runk, sen efter middagen en till och sedan lyckades jag hinna med 2 till innan läggdags! [cool]

Ett annat exempel på runkminnen är såklart semesterrunken, för den som varit översexuell tonåring vet att det är sjukt svårt att hålla sig i typ två veckor utan en orgasm. Två dagar var svårt nog för mig!

Så när familjen skulle åka bort över sommarn var det väldigt svårt att runka, var typ att man fick smyga in på toaletten och dra en snabbis när alla andra somnat.

Lyxrunken är även något värt att ta upp, något jag faktiskt inte testat fören för någon vecka sedan. Tyckte det var oskönare, men najs att slippa städa upp efter sig. Dock var kondomen svår att få på, och det var med jordgubbssmak så mina händer och penis luktade jordgubb efteråt.

Nog om mig, berätta och dela med dig av dina bästa runk/tjejonani-minnen? [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Haha vad lång tråden blev!

Och skrev inte ens alla mina runkminnen, kom på typ 2 till efter tråden postats [blush]


   
SvaraCitera

Jag drog i förhuden fram och tillbaka över min erigerade snopp så att ollonet stimulerades utav det. Efter en stund fick jag orgasm och sperma sprutade ur ollonmynningen tre-fyra gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var 12, fick ingen utlösning förens jag var 14.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

besviken över att du inte tog med storyn om när du fantiserade om att thundercracker sög din kuk [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfaaaaaaaaaaan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du förstörde min pajstund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

besviken över att du inte tog med storyn om när du fantiserade om att thundercracker sög din kuk

Aah, tänder som fan på håriga, vidriga och äckliga översittartomtar [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åhh, jag kommer ihåg hur det hela började för min del:
Dold text: Jag var 12. Tryckte kuddar mot min snopp. Sprutade (i kalsongerna, mums). Sen kom jag på hur man runkade normalt.

Nu var det dock ett tag sen. Är lite kåt nu. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du förstörde min pajstund

Har aldrig runkat i en paj! [no-no]


   
SvaraCitera

nice ;D
[love][love][love]


   
SvaraCitera

Jaxxe:

Jag var 12. Tryckte kuddar mot min snopp. Sprutade (i kalsongerna, mums). Sen kom jag på hur man runkade normalt.

Tror jag just blev lite kär i dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaxxe:

Jag var 12. Tryckte kuddar mot min snopp. Sprutade (i kalsongerna, mums). Sen kom jag på hur man runkade normalt.

Hahhahaha, underbart! [love]

Minns för övrigt en gång när jag suttit uppe sent och tittar på porr och var trött dagen efter i skolan och frågade en kille i klassen som också var trött varför han var så trött, det visade sig att vi gjort samma grej till samma film. Sen diskuterade vi handlingen och favoritscenerna [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Har aldrig runkat i en paj! [no-no]

nej men vaniljsåsen etc


   
SvaraCitera