Aviseringar
Rensa alla

Rusta upp detta forum!


Ämnesstartare

Är det bara jag som anser att detta forum är rätt dåligt skick? Folk gör nya trådar överallt om exakt samma saker och ibland känns det inte som att någon äns vet vad en sökfunktion är för något!

Jag har också tänkt på att jag har ALDRIG sett en moderator skriva någonting om något på den här sidan! Det verkar inte finnas någon som håller koll på vad som händer här och styr upp saker och ting!

Ännu en sak jag har tänkt på är att radera gamla trådar. Jag kan klicka mig in på en tråd som kan vara ända sedan 2008 fortfarande!! Och det finns hur många som helst av dem!!! Och alla är likadana!

Och sen är jag less på alla medlemmar som hänger här och har funnits hur länge som helst och en del är dryga som as... Jag har sett många gånger att en ny, ung medlem ställer en fråga i en tråd och blir piskad och utsätts för "dryga" ord av äldre (erfarna medlemmar som definitivt kan svara på frågan) som fullständigt skiter i personen ifråga!

Det känns lite som att detta forum är "wannabe" flashback! Men på flashback kan folk åtminstone söka innan dem postar en ny tråd!

Så snälla! Fler aktiva mods och gör något åt alla felposts, dubbelposts och sjukt gamla trådar som är för inaktiva för att fortfarande ha en vettig mening!

Jag kommer säkert att bli hatad av samtliga medlemmar för att lägga denna post.. men vafan.. Jag skriver bara det jag tycker!

Kan tillägga att jag har försökt att söka på en sådan här tråd/begäran utan större resultat. Då för att det finns så sinnesjukt många trådar och jag inte riktigt har vetat vad jag ska söka på för denna stora sammanfattade frågan.

Ändå är denna sida beroendeframkallande på något sätt....


   
Citera

Dra härifrån snorunge!

[love]


   
SvaraCitera

okej.


   
SvaraCitera

Häng på flasback istället.


   
SvaraCitera

haha. hade du frågat mej när jag registrerade mej hade jag hållt med dej


   
SvaraCitera

1. Käften
2. I alla fall jag svarar seriöst på seriösa frågor som förtjänar seriösa svar, inte frågor som kan besvaras med en googling eller förnuft.

Mvh


   
SvaraCitera

Tickstart:

mej

Tickstart:

mej

Tickstart:

dej

Varför skiver folk så där? Det är ju jättefult [sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Haha, jag var som du en gång i tiden.

Jag kan fortfarande hålla med dig till viss del, i alla fall när det kommer till forum plus. Där bör det vara clean från klotter där seriösa diskussioner kan ta plats.

Att gamla trådar finns kvar beror på att man ska kunna se svaren och slippa ställa samma fråga igen.

En anledning till att medlemmarna ej tar trådarna seriöst, kan förmodligen vara för att vi redan sett alla frågor ungefär 100 gånger förut. Det räcker med att kolla bland relaterade trådar för att få svar på frågorna. Sedan har de flesta delforum blivit dödade pga samlingstrådar, det begränsar vad man kan skapa för diskussioner.

Sedan lär vi bete oss hur vi vill i enlighet med reglerna. Det är en del av UM-jargongen. Du kommer vänja dig om ett tag.

Förövrigt hade du kunnat vara rätt mycket mer konstruktiv i din presentation av dina åsikter. Just nu låter det såhär: "OMG DET HÄR SUGER!!111!", fastän du kom med en del förslag. Om du nu blir beroende av stället kanske vistelsen blir trevligare om medlemmarna är trevliga mot dig. Då lär konstruktiv kritik vara till din fördel.

Välkommen till UM.


   
SvaraCitera

Slumptard:

Varför skiver folk så där? Det är ju jättefult

är inte alls ful (dessutom är det typ bara jag som gör det)
man säjer inte "diig" man säjer dej. done


   
SvaraCitera

apriliamx50:

Jag har också tänkt på att jag har ALDRIG sett en moderator skriva någonting om något på den här sidan!

o_O


   
SvaraCitera

Tickstart:

man säjer inte "diig" man säjer dej. done

skriver du allt som det uttalas? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Budolicious:

skriver du allt som det uttalas?

haha ja på emmesenn iaf [blush] formellt skriver jag som siiiiig bör, men alltså språket är ju vad man gör det till så..


   
SvaraCitera

detta bra forum


   
SvaraCitera

hade användarna varit bättre hade ju inte forumet varit så "dåligt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt att vissa inte tar denna tråd seriöst... Jag tackar dem som gör det!

Chibibbi:

En anledning till att medlemmarna ej tar trådarna seriöst, kan förmodligen vara för att vi redan sett alla frågor ungefär 100 gånger förut.

Just därför jag vill ha fler mods som kan låsa trådar innan dem börjar spåra totalt med oseriösa Off topic inlägg. Och även låsa och ta bort trådar, skicka ett meddelande till TS och skriva att man ska söka efter sitt svar istället eftersom den tråden redan finns i minst 5 olika andra trådar.

Chibibbi:

Just nu låter det såhär: "OMG DET HÄR SUGER!!111!"

Förlåt om det vart uppfattat på det sättet. Det var absolut inte mitt syfte! Jag ville bara säga vad jag tyckte borde förbättras!

Chibibbi:

Då lär konstruktiv kritik vara till din fördel.

Chibibbi:

Välkommen till UM.

Tack! [smile]


   
SvaraCitera