Aviseringar
Rensa alla

ryggont :/


Samt blir det inte bättre inom 2 dagar så uppsök vårdcentral.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Men det är ju knappast som han har brutit ryggen i sömnen. Se till att inte bli stillasittande/sängliggande. Rör på dig så gott det går så kommer det gå över snabbare. 

Här har du ett helt gäng. Hugger det till och blir allt för jobbigt så undvik. Se till att göra i lugnt tempo och känn dig fram. Använd smärtstillande om du tror det hjälper dig att komma igång snabbare.

lugn och försiktigt. tack då vet jag.

Plejadisk Panda:
Samt blir det inte bättre inom 2 dagar så uppsök vårdcentral.

de är lite det jag är orolig för också.


   
SvaraCitera

vincebruh: de är lite det jag är orolig för också.

i 99 fall av 100 så är det inget större bekymmer å inget man behöver uppsöka vård för. Se hur du känner dig imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:

i 99 fall av 100 så är det inget större bekymmer å inget man behöver uppsöka vård för. Se hur du känner dig imorgon.

alltså jag får sån verk i ryggen när jag ska böja mig ner och tvätta ansiktet. vad kan vara felet här. bör jag söka vård även här?


   
SvaraCitera

vincebruh:

alltså jag får sån verk i ryggen när jag ska böja mig ner och tvätta ansiktet. vad kan vara felet här. bör jag söka vård även här?

Gör det fortfarande lika ont som igår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:

Gör det fortfarande lika ont som igår?

nej det gör det inte, men jag får ett väldigt jobbigt ryck i ryggen eller inte ryck men det gör så jädrans ond när jag ska böja mig ner. vad kan detta bero på?


   
SvaraCitera

vincebruh:

nej det gör det inte, men jag får ett väldigt jobbigt ryck i ryggen eller inte ryck men det gör så jädrans ond när jag ska böja mig ner. vad kan detta bero på?

Kan bero på många saker, ryggen är lurig. Men är det redan på bättringsvägen är det verkligen inget att oroa sig över.


   
SvaraCitera