Aviseringar
Rensa alla

Rykten om krig, WW3


Ämnesstartare

just nu är det väldigt mycket spänning emellan iran, kina och usa (förvånansvärt nog)

jag ser såhär på problemet.
Delta ALDRIG i krig!
Vi måste ta hand om varann, folket måste hålla ihop!
Delta aldrig i förtryck eller hat mot grupper PGA löjliga skillnader som religion, hudfärg,politisk åsikt, bakgrund, OSV OSV.

om en ledare av ett land vill mäta makt med någon annan så låt dom ta en 1on1 i en arena.

Protestera fredligt emot att folk tvingas kriga.
Peace


   
Citera

vad har du nu rökt, din tomte.


   
SvaraCitera

Kapitalet har inte råd att kriga i dagsläget. Glöm det.


   
SvaraCitera

om USA och Kina nångång kommer hamna i ett jättekrig mellan att styra världen så kommer jag med glädje hjälpa dem att krossa skitkina


   
SvaraCitera

MrGekko:

Kapitalet har inte råd att kriga i dagsläget. Glöm det.

Kapitalet dvs västvärlden inkl Kina och Sovjet har ingen anledning att kriga. Däremot finns det ett hot från bl a Iran och övriga arabländer och oljeproducerande länder. Men inom närmaste året lär det inte bli något WW3. MEN - ett WW3 kommer garanterat... var så säker.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

ryssland hotade ju med att använda kärnvapen mot grannar för inte så länge sedan så det ska nog bli något bra av det där, bara hoppas på måttligt valfusk när det gryr


   
SvaraCitera

Daddy Cool:

WW3

år 2345 eller 2432.


   
SvaraCitera

eftersom det finns kärnvapen i världen och vanvettingar som Jong Il finns så är det rätt sannolikt att någon form av kärnvapenkrig kommer wageas (kan ej prata svenska)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

någon gång i framtiden menar jag, inte under vår livstid direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

vad har du nu rökt, din tomte.

Jag röker allt utom tobak.

patrick bateman:

om USA och Kina nångång kommer hamna i ett jättekrig mellan att styra världen så kommer jag med glädje hjälpa dem att krossa skitkina

1. Fred är den bästa lösningen.
2. Amerikanernas värsta fiende är inte Kina, det är media, regeringen och bankerna.

Det finns ingen anledning att kriga, USA är korrupt ja men amerikaner är människor, kineser är människor vi måste hjälpas åt att bygga ett bättre samhälle, och med det menar jag att också DITT liv suger ATM, du slavar för ett system som förstör jorden precis som de mesta andra gör.
vi måste bygga ett samhälle där vi mår bra.
ALLA mår dåligt i detta systemet, rika personers liv är också väldigt meningslösa precis som våra.

Det ska inte vara vardagsmat att tonåringar försöker döda sig själva, vi måste göra en revolution där samhället ser till våra grundläggande behov och lägger oss i miljöerna som bemöter vår anatomi på ett bra sätt..
asfalt så långt ögat når är inte glädje, vi har inte ännu anpassat oss efter asfalt, låt oss göra det vi måra bra av.


   
SvaraCitera

Awesome! Ger oss arbetslösa lite sysselsättningar på dagtid! [wink]


   
SvaraCitera

JoElite:

1. Fred är den bästa lösningen.

jo men det är en omöjlig lösning. det kommer aldrig nånsin bli fred över hela världen. vi människor har fria åsikter och så länge det finns kommer det finnas krig.

JoElite:

2. Amerikanernas värsta fiende är inte Kina, det är media, regeringen och bankerna.

USA klarar sig fin, fint och Kina är en fiende. de är en ondskefull diktatur som går förbi USA snart eller redan är förbi.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Kina är en fiende.

patrick bateman:

ondskefull diktatur


   
SvaraCitera