Aviseringar
Rensa alla

rymma


Ämnesstartare

Så jag funderar på att sticka härifrån, är trött på allt skit här. Jag är 16 snart 17 och verkligen allt suger här och jag har en plan att fixa så mycket pengar som möjligt å bara sticka härifrån. Jag hade tänkt mig Köpenhamn för jag har varit där några gånger och jag tycker det är en väldigt fin stad, sen hur jag gör där har jag inte mycket planerat, blir väll å sova ute men jag kan spela gitarr hyffsat så tänkte spela på gatan för att få ihop pengar. tills något nytt kommer upp i livet. Jag har varit deprimerad ungefär hela mitt tonårsliv och har inga riktiga vänner och min familj är väldigt fattig och jag har bytt skola antal gånger. går i gymnasiet nu men jag tror inte jag kommer klara av 2 år till innan jag går ut 3an. Det var efter 3an jag annars hade tänkt flytta till köpenhamn och försöka skaffa något jobb där. Skolan startade precis nu igen och den här planen har blivit mer och mer frestande. Har ni några tankar?


   
Citera

Bra att fixa 18 år och gymnasium om du väl har börjat med det. Sedan så om du tänkt att leva utomhus väl där... så tyckes det smidigare på våren - sommaren.


   
SvaraCitera

Du kommer ju inte undan problemen, känslorna om du bara drar.
De jagar ifatt dig snabbare än Tom catchar Jerry,  Ta tag i problemen istället.


   
SvaraCitera

man har ingen chans till någonting utan sitt gymnasiebetyg idag, tro mig. tala med skolkurator samt studievägledare om hur du mår och se om skolgången inte kan göras lite smidigare. ditt mående hjälps inte av att bli en uteliggare i danmark.


   
SvaraCitera

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det glömde jag säga, det finns ingen chans att jag kommer prata med någon som kurator t.ex.


   
SvaraCitera