Aviseringar
Rensa alla

Rymma


Ämnesstartare

Inget Namn:

Är du ironisk? Varför skulle någon märka? Man sitter ju knappast med en machete i handen oc viftar med den. Man gömmer antagligen en dolk i sin jacka.

snuten/farbror blå/lagens långa arm/polisen kommer på dom mest förjävliga metoder kan jag säga dig 


   
SvaraCitera

FNÖ:

snuten/farbror blå/lagens långa arm/polisen kommer på dom mest förjävliga metoder kan jag säga dig 

Förklara? Går runt med kniv ibland och blir fan aldrig tagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:

Är du ironisk? Varför skulle någon märka? Man sitter ju knappast med en machete i handen oc viftar med den. Man gömmer antagligen en dolk i sin jacka.

Du är inte elva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:

Förklara? Går runt med kniv ibland och blir fan aldrig tagen.

varför du ha kniv.....kniv farligt


   
SvaraCitera

FNÖ:

varför du ha kniv.....kniv farligt

Kan vara bra att ha. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innebär det att du lämnar musikkarriären bakom dig??? GråterGråter

spiderman_crying.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill rymma för att hela den här världen suger, och jag vill se mig om kring i världen

J


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer längta hem efter typ några timmar eller innan du ska sova. Förresten vart ska du sova? Och vad specifikt har fått dig att vilja rymma?

D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:
 Ska nog dra till Stockholm på torsdag. Men då jag inte har planer på att "rymma" och vara borta länge så har jag nog inget behov av att klä ut mig. Jag kommer vara så säker som jag kan. Orkar inte med att någon förstör mina två dagar i hufvudstaden. Kommer kliva upp tidigt, ta två bussar och sedan tåg. Innan tåget så tar jag ut alla mina pengar i kontanter så att de inte kan spåra vad jag köper. Om jag t.ex. behöver mat så ser det inte på kortet att jag köpt det. Vet inte ens om de kan se vart jag tagit ut pengarna. Spelar ändå ingen roll.Kommer ta med mig kniv ifall att. Mobil också. Men ha den avstängd så länge det inte är viktigt. Om de bryr sig tillräckligt så går antagligen mobilen att spåra.

Jag tror faktist jag gör typ som "Inget Namn" ---------, fast till Beverly Hills. XD, nice


   
SvaraCitera
reben

vfr vill du se 1 värld som "suger" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ingenstans att rymma, det är lika dåligt överallt


   
SvaraCitera

Dando:

Jag tror faktist jag gör typ som "Inget Namn" ---------, fast till Beverly Hills. XD, nice

Lycka till med att ta dig dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:

Lycka till med att ta dig dit.

Hrmmmmm, tro inte då 


   
SvaraCitera

Dando:

Hrmmmmm, tro inte då 

Om du ska göra som jag så är Beverly Hills på tok för långt bort. Och väldigt dyrt resemål. Jag kan ju alltid planka på tåget. Det vill säga gömma mig och inte betala. Det går liksom inte på ett flygplan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart bor du

V


   
SvaraCitera