Aviseringar
Rensa alla

Rymma hemifrån


Imgood
Ämnesstartare

Hur fick ni hjälkp med det..?? hur läönge var ni borta?? hur hjälper Socialen och hur snabbt?


   
Citera
Jeay_L

Var borta några timmar, ingen hjälpte mig, höll på att virra bort mig mitt i skogen på en stor äng, mamma ringde tillslut och sa att det var mat


   
SvaraCitera

dö.


   
SvaraCitera

en gång när jag bråkat med mamma
tog jag några digestivekex och gick upp på ett berg
men det var väldigt mycket myror där
så jag gick hem igen och då var jag inte arg längre


   
SvaraCitera

Jag blev oväns m mamma o pappa så jag sprang iväg så långt bort jag kunde, när jag var tre mil hemifrån var jag inte arg längre så jag knackadepå hos en tant som bodde där o fick låna tlfn.


   
SvaraCitera

Jag rymde en gång när jag var 6. Kom inte längre än till höghusdörren förrän jag började gråta och mamma kom och hämtade mig, sån fjolla man var [ops]


   
SvaraCitera

Har rymt hemifrån nu och hittat ett nytt hem. Trivs bättre här, har husräv och mysig säng. [y]


   
SvaraCitera

väx upp lillskit.


   
SvaraCitera

Har gjort det någon gång, men alltid kommit tillbaka efter någon timme. [smile] Men om man verkligen vill "rymma hemifrån", alltså inte bo hemma, så är det väl bäst att bli placerad i fosterhem eller flytta till något sådant där ungdomshem där man kan bo om man inte vill bo hemma.


   
SvaraCitera

Jag rymde hemifrån när jag var typ 6 eller nåt. Mamma frågade om jag ville ha med en macka och det ville jag, sen sa hon att jag skulle komma hem innan det blev mörkt. Sen gick jag ut och satte mig på gräsmattan utanför huset, åt upp mackan och gick in igen. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jag rymde hemifrån när jag var typ 6 eller nåt. Mamma frågade om jag ville ha med en macka och det ville jag, sen sa hon att jag skulle komma hem innan det blev mörkt. Sen gick jag ut och satte mig på gräsmattan utanför huset, åt upp mackan och gick in igen. [bigsmile]

XDDDDDDDDD
schysst morsa som uppmanar till det lixom hhaha


   
SvaraCitera

ohYEA_:

XDDDDDDDDD
schysst morsa som uppmanar till det lixom hhaha

Hon behövde kanske en paus. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Hon behövde kanske en paus. [rolleyes]

mmm kanshe


   
SvaraCitera

Run Riot:

Hon behövde kanske en paus.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

mmm kanshe

Jag funderade en gång på att dra in till stan, lämna mobilen hemma, och bo på hotell i några dar. Men orkade inte. [ops]

Wanking BC:

[bigsmile]

[blush]


   
SvaraCitera