Aviseringar
Rensa alla

Ryssar i mina högtalare!!!?


Ämnesstartare

Varför börjar mina högtalare till datan ibland spela upp en rysk radiokanal? Det är inte jämt, och definitivt inte speciellt högt, utan när man inte spelar musik så hör man ibland ryssar prata och spela musik.

Kan inte förstå varför, har dessutom formaterat hårddikarna ett antal x gånger, så något skit på dem hade jag inte. Och fattar inte hur datan/högtalarna kan snappa upp en signal [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter wierd:S säker på att det inte är typ något bakgrundsljud i musikfilen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

säker på att det inte är typ något bakgrundsljud i musikfilen?

Yes, för som jag skrev så händer det när jag inte spelar musik. Och inte heller jämt utan det hände nyss och kanske före det för 1 månad sen.

Men ska typ stänga av internet nästa gång så vet jag om det är där igenom eller inte xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har hänt något märkligt för mig också, två gånger har det hänt. Mitt från ingenstans så börjar jag höra röster/någon form av musik som spelas från mina högtalare, och jag har ingen som helst aning om vart det kommer ifrån. Jag stängde ner vartenda program jag hade öppet på datorn, men det slutade inte. Haha, vet fortfarande inte vad det var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Det har hänt något märkligt för mig också

Mycket märkligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På med foliehatten, nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laggar28:

Mycket märkligt...

Ja, man får ju nästan lite panik. Man stänger ner allt man kan men ändå blir det inte tyst. [crazy] Undrar också vad det kan vara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohney!! kom på, det är nog typ undermedveten kommunistisk hjärntvättning[surprised] kanske därför det finns så mycket vänsterpartister[sad]

*ta på sig foliehatt*[blush]

laggar28:

Yes, för som jag skrev så händer det när jag inte spelar musik. Och inte heller jämt utan det hände nyss och kanske före det för 1 månad sen.

Men ska typ stänga av internet nästa gång så vet jag om det är där igenom eller inte xD

aha, såg inte "inte". prova att stänga av ljudet i datorn också så ser du om det kommer därifrån eller om det är någon radiosignal som snappats upp i sladden eller nåt[blush](om det ens är möjligt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry, riktade visst min ryska sattelit fel[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

sattelit

* satellit [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

* satellit [shake]

Förlåt, skyller på att jag är ryss och ej bemästrat ert språk[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Förlåt, skyller på att jag är ryss och ej bemästrat ert språk[blush]

в соответствие​, товарищ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

в соответствие​​, товарищ!

Я не твой друг!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Я не твой друг!

Но то, что ебут .. Часто вы не знаете, что "товарищ" означает в русском языке!


   
SvaraCitera