Aviseringar
Rensa alla

Ryssland & homosexualitet


Ämnesstartare

Som ni vet har Putin förbjudet homosexuell propaganda... just nu är nazister i full fart med att förfölja homosexuella. Dom använder annonser för att locka till sig dem, och sedan trakasserar dom dem på mötesplatsen och i värsta fall misshandlar eller mördar som i exemplet med en 23-åring som blev våldtagen med krossade glasflaskor för att sedan få sitt huvud krossat. Jag har argumenterat emot homosexualitet och bevisat att det är fel, men jag stödjer INTE det här. Det är fel med våld och hat!

Här trakasseras en 15 åring. I slutet häller de en flaska med urinpå honom. Putin säger att de är de homosexuellas fel att ryssarna inte får ''nog mycket barn''. ''Kriget mot gays'':

http://www.nytimes.com/2013/07/28/opinion/sunday/mr-putins-war-on-gays.html?_r=0

''Short narrative in English: Age of consent in Russia is currently 16 years old. On video one can see allegedly a 15 year old teen lured by an organized Neo Nazi gang of self-proclaimed "pedophile fighters" who posted a fake personal ad from allegedly an older man (named "Uncle Dima"). This teen was forced to give out his full name, address, school name, parents names and etc. They laughed about his sexual preferences, bullied him, poured urine on him and kicked at the end. We would never know what occurred after the camera went out. Naturally, all his personal details were released to the general public and viewed by millions in Russia. Infamous Russian ultranationalist and former skin head, Maxim Martsinkevich, known under the nickname "Cleaver" (or "Tesak" in Russian) spearheaded a country wide campaign against (primarily male) LGBT teens using a popular social network VK.com to capture, torture and ultimately out unsuspected male teen victims. Over 500 online groups were created. As one can see, they operate under a broad day light. Bystanders either ignore or condone their actions.  Police refuse to arrest them even though they are in violation of the existing criminal laws in Russia. Their excuse? They fight pedophiles ... but attacking pedophiles' victims. Certainly, they are selective and lure mostly gay male teens. Being outed in a small Russian city often equal death, torture, suicide. They track suicides publicly online and brag about those deeds. More at http://goo.gl/xh5CMy . Putin's regime needs scapegoats. They adopted a number of anti-gay laws and started a wave of hate crimes. Recently, a 23 y.o. man was sodomized by 3 beer bottles to death: http://www.huffingtonpost.com/2013/05... . Police does not help. Actually, they often persecute the victims.

Help us stop them! Sign & share this petition to deny entry to the US and freeze monetary assets of these human rights violators: ''

 

 


   
Citera
Ämnesstartare

Patrick: Väldigt mycket text

 

Jag förstår dig inte, jag förstår inte hur du tänker när du säger att kärlek är fel osv, men jag tror inte att du förstår hur mycket jag uppskattar att du ser förföljelser och hat och förstår att det är ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla länder åt väst borde gå ihop för att krossa Ryssland en gång för alla. 3'e världskriget, here we go!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla dumt att döda folk om Putan anser att det är folkbrist. 

På den mer seriösa sidan anser jag även att Ryssland är ett oerhört odemokratiskt och styrs av en regering som föreslår helt stolliga lagar och regler. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

Jag förstår dig inte, jag förstår inte hur du tänker när du säger att kärlek är fel osv, men jag tror inte att du förstår hur mycket jag uppskattar att du ser förföljelser och hat och förstår att det är ett problem.

jätt fin skrivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våld är såklart inte ok men Pride är ett jävla ofog som bör stoppas. På den punkten stödjer jag Ryssland helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putin och hans partis styre av Ryssland är lika intressent som skrämmande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jätt fin skrivt

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

Hjärta

HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta släkte av människor kommer aldrig att lära sig.

Primitivt är ordet.


   
SvaraCitera

Ganon:
Våld är såklart inte ok men Pride är ett jävla ofog som bör stoppas. På den punkten stödjer jag Ryssland helt.

Jag tänkte be dig utveckla detta men eftersom jag vill bespara andra att läsa dina vidriga ideer som driver dig till att göra ett sånt uttalande i en tråd som behandlar hur homosexuella utsätts för vansinniga människovidriga kränkningar, tänker jag nöja mig med att säga att om något är ett jävla ofog är det dina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsmord: Jag tänkte be dig utveckla detta men eftersom jag vill bespara andra att läsa dina vidriga ideer som driver dig till att göra ett sånt uttalande i en tråd som behandlar hur homosexuella utsätts för vansinniga människovidriga kränkningar, tänker jag nöja mig med att säga att om något är ett jävla ofog är det dina åsikter.

Jag försvarar som sagt inte kränkningar eller annan typ av våld, men jag tycker ändå det är bra att en grotesk tillställning som pride är förbjuden. Tycker Ryssland ska ha cred för att de är ett land som inte viker sig för PK-normen utan kör sitt eget race och skiter i vad alla andra tycker.


   
SvaraCitera

Patrick: Jag har argumenterat emot homosexualitet och bevisat att det är fel,

jag är intresserad av dessa bevis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Alla länder åt väst borde gå ihop för att krossa Ryssland en gång för alla. 3'e världskriget, here we go!!

Det enda land i väst som öht skulle ha en chans mot Ryssland i ett militärt krig skulle vara USA och de är alldeles för bundis för att de skulle vara dåraktiga nog att försöka något sådant.


   
SvaraCitera

Ganon:

Jag försvarar som sagt inte kränkningar eller annan typ av våld, men jag tycker ändå det är bra att en grotesk tillställning som pride är förbjuden. Tycker Ryssland ska ha cred för att de är ett land som inte viker sig för PK-normen utan kör sitt eget race och skiter i vad alla andra tycker.

Du är en grotesk tillställnibg. Men jag tycker inte du ska vara förbjuden för det. 


   
SvaraCitera