Aviseringar
Rensa alla

Rytm/Musik-spel


Haien

Kört en del beatsaber


   
SvaraCitera

Haien:
Kört en del beatsaber

Planerar att skaffa detta framöver på PS4.
Hört att det ska va nice.
Sett nice ut på videos jag sett också.
Måste bara packa upp mitt PSVR också någon gång Mycket glad


   
SvaraCitera
Haien

Lav:

Planerar att skaffa detta framöver på PS4.
Hört att det ska va nice.
Sett nice ut på videos jag sett också.
Måste bara packa upp mitt PSVR också någon gång Mycket glad

Det finns många upplevelser i vr som är väldigt coola och så, men det är inte många man kommer tillbaka till gång på gång, beat saber är däremot ett sånt, man kan bli helt fast i det. Riktigt kul och jobbigt. Superhot vr är ett annat sånt, fast vet inte om det finns på psvr.


   
SvaraCitera

Cobrak:
lirade alltid Guitar Hero förr, men slutade pga klarade inte Through the Fire and Flames på expert

mvh dålig förlorare

Blev skitglad när jag kunde klara den på Hard. Dock så gick det "okej" på Expert men introt gick bara inte.


   
SvaraCitera
Cobrak

Tomatmacka:

Blev skitglad när jag kunde klara den på Hard.

med all rätt.. den var svinjobbig å köra på hard också

fett me kudos ska du ha!

Tomatmacka:

Dock så gick det "okej" på Expert men introt gick bara inte.

kan du tänka dig irritationen av att ha klarat introt efter ett dussintals försök, varav hjärnan helt lägger av efteråt vilket gör det omöjligt att fortsätta köra?

mvh mer traumatiserad av guitar hero än av resident evil


   
SvaraCitera

Cobrak:

med all rätt.. den var svinjobbig å köra på hard också

fett me kudos ska du ha!

kan du tänka dig irritationen av att ha klarat introt efter ett dussintals försök, varav hjärnan helt lägger av efteråt vilket gör det omöjligt att fortsätta köra?

mvh mer traumatiserad av guitar hero än av resident evil

Har man inget liv och spelar det så fort man kommer hem från skolan så är det uppenbart man blir bra på det!

Jag fick alltid kramp/stela fingrar till slut och blev knäckt av det varje gång. Frustrerande. Så jag gav väl upp till slut och övergick till trummor på Rock band istället!


   
SvaraCitera