Aviseringar
Rensa alla

så är man inte aktiv på några dagar...


Ämnesstartare

....så då blir man lost and forgotten


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror folk glömt mig

låt mig posta bögig musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejdå, tänkte på dig igårkväll! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är TS? [shake]

cuzIcan, jag skämtar bara. Kunde inte låta bli. [wink]
Du är inte glömd. Ta lite semester från UM när du känner för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

🙂

haha min mamma gillar den låten^^

Dan_the_ironman:

Jag tror folk glömt miglåt mig posta bögig musik

RYSK! inte bögig [no-no] gillar faktiskt inte låten^^ men scenframträdandet var intressantXD

S3ON:

Nejdå, tänkte på dig igårkväll!

aww<3 vad tänkte du då då?:-)

xyz123:

Vem är TS? cuzIcan, jag skämtar bara. Kunde inte låta bli. Du är inte glömd. Ta lite semester från UM när du känner för det.

haha ok, skönt att höra:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

aww<3 vad tänkte du då då?:-)

Drömde lite grann i halvvaket tillstånd om att jag var hemlös i gbg & satt lite dystert på en parkbänk i slottsskogen & deppade. Då kom du och gick med hunden och stannade och pratade, mitt humör tog sedan en total vändning! Därefter somnade jag gott, tack för din närvaro i den andra dimensionen! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ähh! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Drömde lite grann i halvvaket tillstånd om att jag var hemlös i gbg & satt lite dystert på en parkbänk i slottsskogen & deppade. Då kom du och gick med hunden och stannade och pratade, mitt humör tog sedan en total vändning! Därefter somnade jag gott, tack för din närvaro i den andra dimensionen!

aww<3<3<3 om du någonsin bestämmer dig för att vara hemlös i gbg, kontakta mig så kmr jag som ett skott:-)

väldigt inspirerande faktiskt, pratar ofta med människor jag tycker ser ledsna ut eller så går jag bara fram till dem och ger dem en kram, men det är alltid någon jag iaf har pratat med ngn gng tidigare i mitt liv...

kanske borde bredda mina vyer och inkludera människor jag inte känner? är ju inte bara människor som jag känner som behöver en kram eller få prata ut trots allt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

m

rar du är som tänker så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

rar du är som tänker så

var citerade du ifrån?O:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

var citerade du ifrån?O:-)

tänka på att prata med ledsna människor osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tänka på att prata med ledsna människor osv

jaha okej:-)
har alltid velat hjälpa människor<3 fick lite inspiration nu av s3on till att börja göra det på riktigt. vet hur stor effekt bara en kram eller ett par vänliga ord kan ha, gör enorm skillnad ibland. gjorde det för mig under min depression iaf, att få känna att någon bryr sig är väldigt viktigt tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

f, att få känna att någon bryr sig är väldigt viktigt tror jag.

absolut! ett av maslows steg tom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha min mamma gillar den låten^^

alla gillar den. får mig alltid på gott humör. [bigsmile]

sen syftade jag låt titeln till din tråd. just cant get enough. av dig alltså. för att visa att du inte direkt är glömd [love]


   
SvaraCitera