Aviseringar
Rensa alla

Sa att jag var uttråkad...


Ämnesstartare

isola:

Han är i din ålder? Då är det ett rätt underligt beteende.

Nej han är två år yngre


   
SvaraCitera

Numbero two:

Ja det känns inte personligt, jag kommer tillbaka till när jag blev tvingad att suga av min första kille delvis. Jag har hellre ögonkontakt. Inte kul att stirra på någon kroppsdel istället.

Somsagt.. Låter som att det skulle bli bättre av att ni försökte komma fram till något tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jag har blivit slickad kanske en gång och mitt sexliv har inte dött för det.

Nej precis... Det finns jue en hel del annat att göra med. Men han är som sagt ny, han har lite tunnelseende.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

honolulu:

Somsagt.. Låter som att det skulle bli bättre av att ni försökte komma fram till något tillsammans.

Det var ett hjälpande svar, tack =)


   
SvaraCitera

Numbero two:

Nej han är två år yngre

Men ändå. Förklara för honom om att sex inte ska handla om tvång, plikt och skuldkänslor.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Det var ett hjälpande svar, tack =)

Lycka till 🙂


   
SvaraCitera

Numbero two:

men då sa han "då finns det inte mycket kvar att göra inom sex, vart kommer det sluta? Finns det något mer som du inte tycker om inom sex?!"

Nu är detta min personliga åsikt om sex, men sex handlar inte om att börja slicka/suga, gå över till att knulla med olika ställningar, sen sprutar killen och det är slut.
Vilket din kille inte verkar fatta (då har han väl en annan syn på sex än jag), handlar om mycket mer än så, för mig iaf.

Numbero two:

Han är ny inom sex med

vilket nog kan förklara det antar jag, då han kanske tror att det ska vara mer eller mindre som i porren (som jag bara antar att han hämtat sin kunskap ifrån och ev tidigare förhållande om han haft sex där)
förutfattade meningar om din kille från min sida [crazy]

Men känn dig inte tvungen att göra något du inte vill iaf, och om han nu inte tycker det är kul att slicka dig kan han väl strunta i det då istället för att göra det bara för att det ska vara så när man har sex med honom.
En annan sak om han inte gillar att slicka men gör det för din skull för att du gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men ändå. Förklara för honom om att sex inte ska handla om tvång, plikt och skuldkänslor.

Ja jag får försöka prata med honom igen


   
SvaraCitera

Numbero two:

Ja jag får försöka prata med honom igen

Ja, gör det. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

En annan sak om han inte gillar att slicka men gör det för din skull för att du gillar det.

Jo det är så det är verkar det som. Jag har sugit av honom för att visa att jag tycker om honom, men jag tycker inte det är kul någonstans. Är hellre nära honom och har ögonkontakt.

Crypto:

porr

Och ja, det är hans enda referenser. Han har inte haft sex eller någon flickvän innan.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Är hellre nära honom och har ögonkontakt.

Men han tycker inte om detta?

Numbero two:

Och ja, det är hans enda referenser. Han har inte haft sex eller någon flickvän innan.

Du får lära upp pojken ^^


   
SvaraCitera

Numbero two:

Har sagt förlåt och säger att jag vill gottgöra det, men det känns som att det fortfarande är ett problem, kan inte få det osagt och han är fortfarande off.
Vad i hela friden ska jag göra?! =/

Gör något annat kul ist,
typ tryck ner honom på sängen, runka av han, rid honom.

Var lite agressiv och påhittig.(iof suger de flesta tjejer tyvär på det xD).

Så var påhittig och gör något du kan göra mycket av i framtiden, så du inte hamnar i samma sits.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Jag får "lära" honom hur man ska bete sig. Om han blir sur så blir han tyst och surar som en femåring.

lol

Det är inte din uppgift att lära honom hur man ska bete sig. Jag förstår att han är oerfaren och så, men som nån annan sa verkar han ha en snedvriden bild av sex.

först och främst: han måste växa upp och sluta sura
han är 21 år?


   
SvaraCitera

du sa ju sanningen och det är ju bättre det än din killes omogna reaktion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livetlivetlivet:

han är 21 år?

Ja han är 21

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Greger_EFG:

Så var påhittig och gör något du kan göra mycket av i framtiden, så du inte hamnar i samma sits.

Får nog köpa en kama sutrabok eller nå ^^ Sex ska jue va nå kul, inte en börda. Har du nå tips?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

du sa ju sanningen och det är ju bättre det än din killes omogna reaktion

Sanningen tog lite hårt bara. Men jag har pratat med honom igen nu efter att jag tänkt igenom noga vad jag skulle säga, och vi verkar ok nu. Men jag tror inte det är sista gången det blir liknande problem.


   
SvaraCitera

Numbero two:

ed honom igen nu efter att jag tänkt igenom noga vad jag skulle säga, och vi verkar ok nu. Men jag tror inte det är sista gången det blir liknande problem.

låter bra att det känns som allt är ok igen men det är ju svårt med sånt där. Är väll bara att tänka lite på vad man säger men för eller senare måste ju sanningen fram ändå.


   
SvaraCitera