Aviseringar
Rensa alla

så drygt att man måste ogilla den som tycker annorlunda?


Ämnesstartare

om man pratar med någon och den kanske gillar ett annat lag eller så eller inte tycker att lambi är smooth, då måste man liksom hata den? vrf är det så?


   
Citera
Ämnesstartare

hej ska du åka buss med oss? 

nej jag ska gå

okej då kommer vi hata dig för du gör inte som oss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handlar väl att om att pinka revir. hade aldrig kunnar vara vän med någon som inte är från skåne tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: handlar väl att om att pinka revir. hade aldrig kunnar vara vän med någon som inte är från skåne tex.

okej skulle aldrig kunna vara vän med en skåning så du är min fiende nu
vi hade kunnat vara vänner ist men nu måste vi vara fiender så himla dumt det är gjort?


   
SvaraCitera
time
 time

...vem säger att man måste hata någon? Du bestämmer väl själv om du vill slösa energi på att ogilla någon bara för att hen inte uppskattar Lambi eller hejar på vad du nu hejar på för lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: ...vem säger att man måste hata någon? Du bestämmer väl själv om du vill slösa energi på att ogilla någon bara för att hen inte uppskattar Lambi eller hejar på vad du nu hejar på för lag.

haha? 
okej bohemer osv behöver inte svara i tråden utan bara vanliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

okej skulle aldrig kunna vara vän med en skåning så du är min fiende nu
vi hade kunnat vara vänner ist men nu måste vi vara fiender så himla dumt det är gjort?

jag hatar dig.


   
SvaraCitera

u bad ju om svar och fick ett från time. Tycker hennes svar är väldigt bra. Folk som hatar dig för att du hejar på ett annat lag eller dylikt är inte värda att slösa energi på. 

D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår mig inte på sådana människor, himla onödigt


   
SvaraCitera

Mahalageasca:

haha? 
okej bohemer osv behöver inte svara i tråden utan bara vanliga

Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:
u bad ju om svar och fick ett från time. Tycker hennes svar är väldigt bra. Folk som hatar dig för att du hejar på ett annat lag eller dylikt är inte värda att slösa energi på. D

du har helt rätt men tycker ändå att times svar var konstigt

cuzIcan:
förstår mig inte på sådana människor, himla onödigt

aa 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:
u bad ju om svar och fick ett från time. Tycker hennes svar är väldigt bra. Folk som hatar dig för att du hejar på ett annat lag eller dylikt är inte värda att slösa energi på. D

är du på riktigt? uttala dig inte om sånt här. vad vet du om tex relationen mellan mffs supportrar och helsingborgs supportrar? varför tror du det finns ett hat? varit mycket bråk i stan. dom tycker om att attackera vanliga barnfamiljer sen sitter dom på sina forum och gör sig lustiga över det och dom har också hånat döda mffare. dom är kräk och jag hatar dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm gillar denhär tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: mm gillar denhär tråden

ok jag gillar dig då tillbaka
fin avatar bild


   
SvaraCitera

den_fete:

är du på riktigt? uttala dig inte om sånt här. vad vet du om tex relationen mellan mffs supportrar och helsingborgs supportrar? varför tror du det finns ett hat? varit mycket bråk i stan. dom tycker om att attackera vanliga barnfamiljer sen sitter dom på sina forum och gör sig lustiga över det och dom har också hånat döda mffare. dom är kräk och jag hatar dom.

Jag hejar på Bayern Münich och min närmaste polare hejar på Milan. Inte fan hatar vi varandra? Jag avskyr metalcore, men hatar inte de som gillar metalcore. 
Vettefan om du trollar eller inte, men hata folk över olika åsikter är waste of energy. Samt att det finns hulliganer överallt. Inte fan är jag förtjust i AIK, hammarby eller DIF fans some lackar ur när det är derby, men jag hatar inte dem. Jag hatar de det gör, inte dem som person då jag inte känner dem. Känner de som kaosar under derbyn men de är trevliga personer. Sen att de gör något jag inte gillar är en annan sak. Man ogillar personens agerande i detta fall och inte personen. 


   
SvaraCitera