Aviseringar
Rensa alla

Så du tror att du inte kan få mig prata om något annat än mina asiater?


Ämnesstartare

Alltså, säg bara fortnite med bestämd röst, så högt du kan. Efter ett tag kommer det va en liknelse till: hypernervokustiskadiafragmakontravibrationen som också betyder hicka. Dock har fortnite och hicka inte någon koppling alls med vårt ämne ifall du missförstod mig där. Men du kommer att tänka på ett helt annat ord, som jag gjorde första gången jag läste om det. Sen har de gått mig på nerverna. 


   
SvaraCitera

Nu vet jag!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fram med det Mycket glad


   
SvaraCitera

Sedna 


   
SvaraCitera

tror det enda botemedlet mot den här typen av psykos är en rejäl överdosering av just temat i sig. nu är inte jag expert, men jag misstänker att det involverar tentakler, synd och smärta. tyvärr.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Fram med det Mycket glad

Varför fick Trevli veta svaret? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
tror det enda botemedlet mot den här typen av psykos är en rejäl överdosering av just temat i sig. nu är inte jag expert, men jag misstänker att det involverar tentakler, synd och smärta. tyvärr.

Nära, du har än så länge "besegrat" mig. 50procent av ditt förslag. Det som var rätt är: det enda botemedlet är en rejäl överdosering av just temat i sig. (Har även använt uttrycket: " en dos asiatiska serier" på mina cv:n. ) men tentakler vet jag ej vad det är, synd tror ja inte heller och definitivt inte smärta. Men ett ämne som kan vara lika brett att prata om som hela Asien är i sig... kanske t o m går att prata om ännu mer. Ännu bredare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Twixy:

Varför fick Trevli veta svaret? 🙁 

Låt säga att vi snackar ganska mycket med varandra, (pm) då alla på um verkar vilja krama och bli kramad av trevlig så för mig är han en typical "flower boy". Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Sedna 

Rimmar på Edna, som är ett gammalt men ack så fint namn! Också ett namn på en karaktär från min systers fantasybok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis till Jung, som fick mig att tänka på fantasynamn snabbare än vad jag kom och tänka på mina asiatiska namn och till den söta Pandan som kom på att enda sättet för jag skulle kunna koppla av på ett tag från mina asiater är medeltida historia och lajv Hjärta därav min barndomsdröm att bli författare nångång i livet! Cool


   
SvaraCitera

Men jag då Gråter

Känner mig förkrossad haha 


   
SvaraCitera

Twixy:
Men jag då Gråter

Känner mig förkrossad haha 

Jag finns här för digRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_20180523-230658_Facebook_0.jp

*Brb*.. ska fylla i min karaktär nu till lajveventet Glatt skålande


   
SvaraCitera