Aviseringar
Rensa alla

Så grymt jävla trött är jag.


Ämnesstartare

Lounge fact:

Nä nu fick jag nog och satte upp min första klagolapp.

Väldigt lamt sätt att få ut din aggression (för det är det det handlar om). Antingen får du banka utav bara h-e på golv/tak/vägg eller så får du banka på dörren.
Nu har du en massa aggressioner kvar som du dessutom försöker få utlopp för här på ungdomar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppar när grannen under är värdelös på att spela gitarr
Jag skrattar när jag hör grannarna prata genom fläkten
Jag sjunger i duschen när grannen har sin tvättmaskin på
Jag sjunger i toalettrummet när jag hör att de sitter och skiter
Jag skriker när den andra grannens barn försöker sjunga
Jag dunsar i väggen när den andra grannens barn leker inte-nudda-golv-utan-välta-så-många-möbler-som-möjligt.
Jag hejjar på mamman när hon skriker på sin unge.
Jag tittar ned i frugans urrigning när de grillar längst ned.
Vi hör när dörrsmällaren kommer hem.

Oj, vad jag älskar lägenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Väldigt lamt sätt att få ut din aggression (för det är det det handlar om). Antingen får du banka utav bara h-e på golv/tak/vägg eller så får du banka på dörren.
Nu har du en massa aggressioner kvar som du dessutom försöker få utlopp för här på ungdomar. [sad]

Men lul [cry] nej men jag tog en cappucino burk och dunkade mot taket en gång men de fattade inte vinken.

Men ska kontakta hyresvärden nästa gång det sker ist.

Harpyja:

Jag skrattar när jag hör grannarna prata genom fläkten

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag hejjar på mamman när hon skriker på sin unge.

Personliga favoriten i den listan [y]


   
SvaraCitera

Well, folk ringer ju störningsjouren för mindre saker. Ring dem och säg att någon efterbliven dam sitter och ylar hela nätterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Well, folk ringer ju störningsjouren för mindre saker. Ring dem och säg att någon efterbliven dam sitter och ylar hela nätterna.

Störningsjouren? Tell me about it


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Störningsjouren? Tell me about it

Tror att det är några väktare som skickas ut som går och knackar på hos zeh-idiot och bedömer om de verkligen gjort något störande och säger åt dem att dämpa sig. Sedan skickas en räkning till de som väsnades som är uttryckningskostnaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Tror att det är några väktare som skickas ut som går och knackar på hos zeh-idiot och bedömer om de verkligen gjort något störande och säger åt dem att dämpa sig. Sedan skickas en räkning till de som väsnades som är uttryckningskostnaden.

Nays


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha alltså jag skulle inte klara sånt där... skulle gå upp till dem och slå in dörren med en slägga och sen skrika "HÅLL KÄFTEN FÖRFAN" genom hålet jag har slagit upp...... [tard]

Hett temperament ?
Kanske lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

en cappucino burk

Oj. Ojojoj... Oj!
Behöver inte brusa upp sådär. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Behöver inte brusa upp sådär. [rolleyes]

Haha men käft!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Haha men käft!

[bigsmile]
Såja! Nu börjar det likna något. [cheers]


   
SvaraCitera

Verkligen.

Ibland undrar man hur somliga tänker. Tex. hade jag en granne som för ett tag sedan började borra i väggen mitt i natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera