Aviseringar
Rensa alla

Så här talar man med en tjej/kvinna....


Ämnesstartare

Så här ska man göra när man vill tala med en tjej/ kvinna.


   
Citera
Ämnesstartare

Gå ut och prova det nu....


   
SvaraCitera
Paseo

varför tittar du på sånt

jag tror att om man inte är fruktansvärt osäker på sig själv så klarar man nog biffen utan youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man pratar med dom som man pratar med alla andra?..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: jag tror att om man inte är fruktansvärt osäker på sig själv så klarar man nog biffen utan youtube

Ja men jag tänkte att "vissa" här har nåt att lära sig av denna video....

 

aristoteles: Man pratar med dom som man pratar med alla andra?..

sanningen är man inte pratar med alla människor på samma sätt, och vad videon säger är vad som händer innan man överhuvudtaget börjar prata med en person man är intresserad av.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toshiba: sanningen är man inte pratar med alla människor på samma sätt, och vad videon säger är vad som händer innan man överhuvudtaget börjar prata med en person man är intresserad av.....

Har youtube sagt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Har youtube sagt det?

jadu antingen förstår man det, eller inte...

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toshiba: jadu antingen förstår man det, eller inte...

Om man behöver konsultera youtube för det så har man inte förstått, right?Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blink


   
SvaraCitera

Vissa behöver onekligen vägledning. Problemet är ju att detta knappast kommer hjälpa oskulder eller efterblivna mongon att få tjejer (eller tjejkompisar för den delen) lättare än tidigare om de inte jobbar upp sin självkänsla först.

Vilja måste komma inifrån och vill man verkligen skaffa sig en tjej (hur ful man än är) så KAN man faktiskt det.


   
SvaraCitera