Aviseringar
Rensa alla

Så här vill de flesta tjejer bli behandlade av er killar 🙂


Ämnesstartare

Amore:

9. Säg aldrig jag älskar dig om du inte menar det. Det vill säga för att komma henne under trosorna!

Den här kan ibland bli svårt att kombinera med:

Amore:

Tänk på att tjejer brukar vara jätte känsliga.

Säg att tjejen säger jag älskar dej och du inte vet och då bara säger tack så kommer tjejen att få en jävla massa depressiva tankar.
Varför älskar han inte mig?Har han nån annan?
Tjejer ska alltid överanalysera allt.
Så regel nummer 1 : Ljug,det är bäst för alla parter.


   
SvaraCitera
Åtta

fistforfight:

Så regel nummer 1 : Ljug,det är bäst för alla parter.

Eller hur! Tycker det är fånigt hur alla hela tiden tjatar om att man i en relation ska vara ärlig i alla lägen. Det är ju bara dumt! Att säga någonting som gör ens partner ledsen (och då även en själv ledsen) bara därför att det är sant är ju bara efterblivet. Var en utilitärianist och gör det som gör båda gladast, även om det är att ljuga.

Sedan var det i övrigt en jävligt fånig lista. Ofta man kan låta en tjej prata till punkt. Då får man ju aldrig prata!? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Sedan var det i övrigt en jävligt fånig lista. Ofta man kan låta en tjej prata till punkt. Då får man ju aldrig prata!? [shake]

[y][bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Sedan var det i övrigt en jävligt fånig lista. Ofta man kan låta en tjej prata till punkt. Då får man ju aldrig prata!? [shake]

:)))))):DDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amore:

För att du aldrig hittar någon bättreän henne, Om hon nu inte behandlar dig illa och är dum mot dig .

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

gaaay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, nej om du inte har en tröja med indianer och örnar så kommer de inte ens kolla åt ditt håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera