Aviseringar
Rensa alla

så jävla äckligt ;s


Ämnesstartare

Blir alltid så om man är sjuuukt packad när man går å lägger sig. 90% av fallen så är minst en arm stendöd då.

En gång vaknade jag av att det låg en arm över ansiktet på mig. Flyttade på den å såg att det va en arm som garanterat inte tillhörde nån söt tjej, det va hår på den! Fick panik i några hundradels sekunder medan jag flyttade den eftersom jag trodde att det låg en kille där brevid nakna mig. Visade sig dock vara min egen arm som va tryckt mot väggen å över ansiktet på mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Flyttade på den å såg att det va en arm som garanterat inte tillhörde nån söt tjej, det va hår på den! Fick panik i några hundradels sekunder medan jag flyttade den eftersom jag trodde att det låg en kille där brevid nakna mig.

xD

stereo total:

Ja. Det sticker ju i hela armen.

Ja, fast jag tycker inte att det gör ont. Bara obehagligt.


   
SvaraCitera

kraamisz:

Ja, fast jag tycker inte att det gör ont. Bara obehagligt.

I vanliga fall tycker jag inte att det gör så ont, men tycker att det gör ont att vakna utav det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

I vanliga fall tycker jag inte att det gör så ont, men tycker att det gör ont att vakna utav det.

okej


   
SvaraCitera

händer mig ibland då jag haft en konstig sömnställning och sovit för hårt på armen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

så känns det som om man rör någon annans kroppsdel = awesome.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Älskar när sånt händer. Känns fett skönt. Om man dessutom är snabb och känner efter med en kroppsdel som inte sover, så känns det som om man rör någon annans kroppsdel = awesome.

Vågar inte känna efter[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är din arm svagare ibland och så? annars hade du väll bara sovit länge på armen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om man dessutom är snabb och känner efter med en kroppsdel som inte sover, så känns det som om man rör någon annans kroppsdel = awesome. [love]

eller om ens arm har somnat så använder man den och tar på en kroppsdel som inte sover, då känns det som någon annan tar på en! om man passar på att tex runka så kan man låtsas att man blir avrunkad av en klumpig främling...

dock sysslar jag inte med sånt, tänker bara rent teoretiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

eller om ens arm har somnat så använder man den och tar på en kroppsdel som inte sover, då känns det som någon annan tar på en!

Hur kan man göra något med en arm som sover?[tard]
låter dock helt underbart.

Dräparen:

dock sysslar jag inte med sånt, tänker bara rent teoretiskt...

Det tror jag att du gör[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Hur kan man göra något med en arm som sover?[tard]

man kan ju fortfarande röra på den fast den sover? [confused]

jag kan i alla fall!

kraamisz:

Det tror jag att du gör[bigsmile]

det är ju en synd. jesusbarnet fäller en tår om man onanerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

man kan ju fortfarande röra på den fast den sover?

kan man?[cry]

Dräparen:

det är ju en synd. jesusbarnet fäller en tår om man onanerar.

det är bara inbillning[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske har fått en stroke! eller als! då förlamas ofta kroppsdelar sakta! hejdå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

kan man?[cry]

jaa :S

dock kan det vara svårt eller göra ont.

har för övrigt hört någonstans att spöken är gjorda av samma material som den stickande känslan i en kroppsdel som somnat. på tal om ingenting.

kraamisz:

det är bara inbillning[wink]

mmm så ska jag säga när jag ser ner på dig från himlen så får vi se vem som skrattar sist [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

dock kan det vara svårt eller göra ont.

ska aldrig testa

Dräparen:

har för övrigt hört någonstans att spöken är gjorda av samma material som den stickande känslan i en kroppsdel som somnat. på tal om ingenting.

intressant

Dräparen:

mmm så ska jag säga när jag ser ner på dig från himlen så får vi se vem som skrattar sist

jag tror att jesus var en snäll person[no-no]


   
SvaraCitera