Aviseringar
Rensa alla

så jävla arg.


Ämnesstartare

jag är så jävla arg på en tjej som var skit falsk mot mig i somras utan någon anledning. nu bråkar vi igenom en blogg [chocked] hon går mig på nerverna jag vill bara slå henne, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta jag vill bara ge henne en rejäl smäll så att hon lär sig! det kliar i mina fingrar och jag skakar som fan ! och mitt hjärta Dunkar skit snabbt men vafan hon bor mitt i skogen ska jag gå och slå henne bara så där?[mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ti-92:

nu bråkar vi igenom en blogg

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag behöver något lugnande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, slå henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du prövat att fråga om ni ska sluta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du prövat att ignorera?[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer dö snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Har du prövat att ignorera?

men då har ju hon vunnit? men hon bråkar ju inte så vuxet så jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

du kommer dö snart

jag hoppas det[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

men hon bråkar ju inte så vuxet så jag vet inte.

ti-92:

men då har ju hon vunnit

Antagligen inte du heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste lära dig att inte känna saker genom internet, då kan du bara sitta och skratta ut henne. Så slappna av, ta några andetag och skit i vem fan hon är[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Antagligen inte du heller.

jo men jag har svårt att lämna bråk eftersom det blir till stolthet för den andra. när det är hon som har gjort fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Du måste lära dig att inte känna saker genom internet, då kan du bara sitta och skratta ut henne. Så slappna av, ta några andetag och skit i vem fan hon är

jag få en sån jävla ångest sen tittar jag på bloggen typ hela tiden för att se om hon har skrivit något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

jag få en sån jävla ångest sen tittar jag på bloggen typ hela tiden för att se om hon har skrivit något?

jag förstår dig. därför måste du lära dig att inte göra så, det tar tid. men låt aldrig något på internet få dig att känna sådär:S


   
SvaraCitera